The Man Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hei Har en -93 Corsa 1,4i Swing som konebil. Trenger litt småfiks etterhvert. Finnes det andre forum enn dette, der det er større aktivitet, der en kan spørre om feilsymptomer og utbedringer? Har funnet Opel Motorsport Club, men der må en være betalende medlem for å lese/lage innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 er det så ille å måtte betale for å få vere medlem i norges største opel clubb? det er snakk om 350kr i året, og da kan du spøre å grave så mye du vil (på forumet), blant folk som har peiling og folk som ikke har peiling... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 og du kan i tillegg få kjøre på opeltreff for en liten slump med penger :) anbefaler deg å melde deg inn i opelmotorsportclub Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Man Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Vel, å betale 350,- for å få tilgang i et forum er for meg fullstendig galskap. At andre ser fordeler med å være medlem i denne klubben, har jeg ingen problemer med å skjønne, i og med at disse sikkert også er på treff etc. Men for meg, som har denne bilen som "lillebilen, konebilen, postbilen, u-name-it-bilen" er det ikke aktuelt å reise på opeltreff. Er vel bare å innse at et dugelig forum for opelkjørere (og meg som avogtil-opelkjører) rett og slett ikke er tilgjengelig... Egentlig ganske rart. Tidligere har jeg kjørt både Nissan og VW, og nå Volvo, og jeg har da hatt fri tilgang til flere tilhørende forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Må da være betalende medlem på VW forumet også. Å 350.- i året for så mye. Får mer hjelp der enn på mange verksteder. Masse rabattavtaler rundt om i landet også. Tjener lett inn medlemskapet hvertfall. hvis ikke er det jo bare ta turen innom Opel å lese ut feilkoder. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg