Revell Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Faen i dag ble 17men min tatt av brøytebilen,:fuckme2: :fucku: de mente de ikke hadde noe med det å gjøre, bullshit men bilen stod på plenen hjemme og ikke i veien. De tok hele fronten på bilen før de stoppa. :iconsm Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Fy faen! dårlige greie.. Mykje skada då? Bilde? Bile skal vel fiksast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Fy faen! dårlige greie.. Mykje skada då? Bilde?Bile skal vel fiksast? var bare dele bilen min da, men sa ikke det til polti, setter skiltene til den hele bilen over på vrake så går det nok i orden. eller hva:m'm: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Da har jeg kjøpt ett prosjekt til. en 68 17M stasjonsvogn! Litt mindre rust denne gangen! Får se om det blir donor bil eller om den blir gjort i stand. skjelden sak, så! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hei. Lite fart på denne tråden her... Jeg har en 67 Taunus 17m Super. Ganske så original, men er nå senket forholdsvis mye. Og satt på 7x17" Boyd felger. Landstreff på Gol 10.-12. august !!:m'm: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Og hvem er så du? kjenner igjen den bilen der med de felgene fra treffet på biri.. var du der på grillingen lørdag?? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Og hvem er så du? kjenner igjen den bilen der med de felgene fra treffet på biri.. var du der på grillingen lørdag?? Står hvem jeg er over bildet:cool: Er opprinnelig fra Biri, men bor nå i Hunndalen. Har pusset opp bilen selv, og har hatt den i 12 år nå. Tok forresten Car of the Show på Biri første helga i Juni. Skal til Gol fredag. Skal du dit? Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Er fra biri selv jeg. Bor på Biristrand. Ja, jeg vet bilen din ble kåret! Gol.. Nei, ikke ikke i år. Kommer neste år. Pusser opp en 68 20M TS HT, som skal stå klar til våren.. Har du noe mer enn den p5'en eller? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Er fra biri selv jeg. Bor på Biristrand. Hvem er du da? Gol.. Nei, ikke ikke i år. Joda, ta turen til Gol nå. Finner sikkert noe du mangler til din P7-1 der.:) Har du noe mer enn den p5'en eller? Nei, har bare den nå. Har hatt et par P5 til, men har solgt en og brukte en som delebil. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Den ligger i deler i kjelleren min nå.. Ble delebil.. Bilen var i grei stand,men var alikevel en de jobb med den.. Den ble delebil for en 68 17M RS og en 68 20M TS.. AutoDB.no Har snakka med han. ville ha den some delebil, mn selgar meinte den var for god til det. Sikkert verd pengane om der e so lite rust som han seie. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Er det noen M entusiaster her? Driver og steller med en 68 20m HT TS.. Sier navnet Roger Halvorsen deg noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Roger'n ja.. ;) Kjenner til den mannen.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Roger'n ja.. ;) Kjenner til den mannen.. Regna med at det ikke var noen som driver med M er som ikke kjenner den mannen. Har kjent han i mange år, som kompis og kolega. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzoman Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Har en del stasj til p7-2 ht om noen er inntresert? Siter 94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TT Racing Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Hei ! noen som vet hvordan HT-rutene på p7-2 skal monteres ?? Har nettop kjøpt en 1970 17M RS HT + at jeg driver årestaurerer en 1969 17M 1700S:driving :driving Siter -1969 Ford 17m -1986 ford scorpio -1976 Ford Taunus -1987 Mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg