Fartstripa Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hei Jeg trenger ledningsnett til min 69 modell det bakre fra torpedovegg til baklys osv. kan du skjekke om han har dette,da forrige eier klippa alt av fremme ved torpedoveggen Ring "Delehelge" på 92850295, han har det. Hvis ikke snakker jeg med ha i morgen. Du skal ha nettet inne i coupeen du da? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1326454 Har snakka med han. ville ha den some delebil, mn selgar meinte den var for god til det. Sikkert verd pengane om der e so lite rust som han seie. Har en slik i fastback rs utgave Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei Jeg trenger ledningsnett til min 69 modell det bakre fra torpedovegg til baklys osv. kan du skjekke om han har dette,da forrige eier klippa alt av fremme ved torpedoveggen kan tenkes jeg har noe liggende skal sjekke Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shelby_Preformance Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Fatter'n hadde en 17m rs (p7 b) fire dørs. Er disse bilene skjeldne?ha ikke sett så mange av de. Han har nå en 26m hardtop. Grønn med sort vinyltak. Det er cruise bil av dimensjoner! Jeg selv går å ønsker meg en 20 rs eller en 17 rs hardtop. Så jeg kan si at jeg er er en kommende Ford M entusiast!! Siter 1984 Ford Granada 2.3 Ghia S 1981 Ford Granada 2.3 "Ghia" 1980 Ford Granada 2.3 LS 1973 Saab 96 v4 VRAK 1971 Saab 96 v4 1700 sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Korleis går det i jakten på M da, Enerhaugen?? Vart det granada?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Fatter'n hadde en 17m rs (p7 b) fire dørs. Er disse bilene skjeldne?ha ikke sett så mange av de. Han har nå en 26m hardtop. Grønn med sort vinyltak. Det er cruise bil av dimensjoner! Jeg selv går å ønsker meg en 20 rs eller en 17 rs hardtop. Så jeg kan si at jeg er er en kommende Ford M entusiast!! alt det der er egentlig skjeldent.. vet om en 4 dørs rs som er til salgs i vingrom. det er fire biler som alle er delvis nedplukkede som selges sammen for 20000 (mener jeg og huske). den RS'en er rustsveiset. Kanskje det er bilen til faren din? hehe..Ble snakk om den på M møte i går. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 kan tenkes jeg har noe liggende skal sjekke Ja det hadde vert fint om du hadde klør i fingrene til og få denne klar til sommeren:thanks :thanks Siter 92 e34 520 it 79 e21 323/m30b35 74 Ford Capri MKII/III' 69 Ford 17M HT coupe(raggebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ja det hadde vert fint om du hadde klør i fingrene til og få denne klar til sommeren:thanks :thanks er en slik bil jeg har stående bare ikke så fin http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1360793&username= er det riktig bil? Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jepp der er lik min. Siter 92 e34 520 it 79 e21 323/m30b35 74 Ford Capri MKII/III' 69 Ford 17M HT coupe(raggebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 revell du har pm! Siter 92 e34 520 it 79 e21 323/m30b35 74 Ford Capri MKII/III' 69 Ford 17M HT coupe(raggebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shelby_Preformance Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 alt det der er egentlig skjeldent.. vet om en 4 dørs rs som er til salgs i vingrom. det er fire biler som alle er delvis nedplukkede som selges sammen for 20000 (mener jeg og huske). den RS'en er rustsveiset. Kanskje det er bilen til faren din? hehe..Ble snakk om den på M møte i går. Det var Tom Gullaksen som ble eier av RS'en. Hvis jeg husker riktig. Den ble restaurert til originalstand tror jeg. Siter 1984 Ford Granada 2.3 Ghia S 1981 Ford Granada 2.3 "Ghia" 1980 Ford Granada 2.3 LS 1973 Saab 96 v4 VRAK 1971 Saab 96 v4 1700 sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det var Tom Gullaksen som ble eier av RS'en. Hvis jeg husker riktig. Den ble restaurert til originalstand tror jeg. akkurat. da snakker vi ikke om samme bil. men jeg vet som sagt om en slik bil som faren din hadde. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 D vart granada ja.. Va til vestnes på laurdag å handla... Nåken bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Gratulerer med MEGET fin granada! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Takka å bokka... Jau, bile e fine den.. Kjempe førnøgde! Fe sjå ka dinne "M" gjenge sei no då,hehe... Gler mej t sommare no ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg