Fartstripa Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Det er ikke noe problem å få tak i en p7-2, men du må nok reise litt.. du gikk virkelig glipp av en jævli fin p7-1 som stod på autodb for litt siden.. den ble lakkert perlemor hvit, og fikk ny motor og interiør i 86. hadde ikke vært på veien siden den gang.. interiøret var blodfarget skinn.. tror jeg har ett par bilder av den.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Den ble forresten solgt for 20 000.. var en to dørs stolpe.. 20M 2000s Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Den ringde ej på, nydelige bil. Men va før longt å køyre før mej :( Satse på d dokka opp nåke på våre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 blir nok ordning på det:thumb Tenkt deg inn til oldentreffet til sommaren da Enerhaugen?? Eg har vertfall tenkt meg inn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 fy faen.. 1. juledag ringte jeg en fyr ang en 68 17M som jeg skulle bruke som delebil.. avtalte at han skullle holde den av til 13 januar.. så sendte je han mail nå, og da har han holt den av til en annen til førstkommende lørdag! tosk! synd for meg, for det erliksom ikke hver dag det dukker opp en 68 modell som kan brukes som delebil! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 fy faen.. 1. juledag ringte jeg en fyr ang en 68 17M som jeg skulle bruke som delebil.. avtalte at han skullle holde den av til 13 januar.. så sendte je han mail nå, og da har han holt den av til en annen til førstkommende lørdag! tosk! synd for meg, for det erliksom ikke hver dag det dukker opp en 68 modell som kan brukes som delebil! Kjedelig det da. Pratet med delehelge om deler da? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Traff han her om dagen. Kjøpte overhalingssett til kalipperne foran. Har aldri overhalt en kalipper, men det var utrolig lett, bare jeg fikk ut stemplene.. Ikke rart de satt fast..utenfor gummiringen i sylinderen var det masse rust og dritt.. Skal ut til han en dag til uka tenkte jeg, må hente en komplett bakstuss til p7-1 20M.. Hva kjøpte du av han? Trivelig kar, og skaffer alt til M! Syntes ikke du skal selge bilen din.. kjøp heller partytelt og sett den inn i hvis du ikke vil la den stå ute.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Traff han her om dagen. Kjøpte overhalingssett til kalipperne foran. Har aldri overhalt en kalipper, men det var utrolig lett, bare jeg fikk ut stemplene.. Ikke rart de satt fast..utenfor gummiringen i sylinderen var det masse rust og dritt.. Skal ut til han en dag til uka tenkte jeg, må hente en komplett bakstuss til p7-1 20M.. Hva kjøpte du av han? Trivelig kar, og skaffer alt til M! Syntes ikke du skal selge bilen din.. kjøp heller partytelt og sett den inn i hvis du ikke vil la den stå ute.. Har kjøpt 4 dører, begge framskjermene, bensintanke og dørtrekk fra han. Flink kar ja, som kan Ford M Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 også skaffer han mye nytt fra tyskland. Sjekket http://www.oldcars.de ? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 blir nok ordning på det:thumb Tenkt deg inn til oldentreffet til sommaren da Enerhaugen?? Eg har vertfall tenkt meg inn:) Jauda, prøva å fare dit når ej he muligheita, våre medlem i 5 år å he våre i olden 4 gonga, landstreffe 2 å en gong i eikesdale. Trivelige disse små treffa, kjekt å prate "M" me folk so he hatt bilane når dei va ongdomma, mykje gode røvarhistorie,hehe.. Satsa på ej finne mej en bil snart.. E du medlem? Såg du dinna raude 17m RS`e i nyaste blade? Nydelige bil, han bor 5min frå mej so ej e bortme na å tyte avåtil.. Nåke framgong me dej då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er ikkje medlem sjølv, mn gamlingen er:) Har vert på oldentreffet 3 gonga hitill, men bilen var blå tidligare før eg rulla den kvite (det gjer eg ikkje igjen :puke:) Motoren skal kansje ned i idag viss alt går som det skal. Kopla opp elektronisk tenning so alt er klart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bra me arbeid å ta igjenn ja, ej rolla en 144 so ej ha... Innsprøytningsmotor du ska ha i eller? Korleis d e me gokjenning då? Må peise ut nåke bilde!! Her e gamlebile min. Selde na til sogndal på landstreffet i for fjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Eldre bilde av motor: Orginalt insprøytingsmaskin som er påsatt gassarinnsug og weber 38DGAS. Trur eg skal få det godkjent med 26m bremser, framfjerer og stabstag. Hakje søkt om det enda, mn håper det går bra... Vart fornøgd med nyansane i fargen :partyon: Snakka med delehelge idag, so då blir det nok ordning på framskjerma og panser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 E d nåke framgong me dej?? Drive å kjika etter bil ej, men finne ikkje nåke so ej virkeli lika.. Ska t kr.sund å sjå på en 84 granada 2,8 gl me rs front å litt stesj.. håpe den e bra..billig prosjekt so d gjenge and å gjer sej litt penga på... men d må verte en veteran t sommare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Motoren e komt i den. Går fint uten ventiltikking eller andre ulydar, kun god eksosbuldring :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg