Burny Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Selger noen Orginale Tåkelys fra en GTI, passer i alle Golf 3. Hvis man ikke har Tåkelys orginalt fra før så er dette lett og fikse, trenger kun en Bryter med 2 hakk, og litt ledning og kabelsko. Kan evt. være behjelpelig med og koble opp dette. Følger med Tåkelysa, hvite blinklys, dummy deksler. Litt dugg i ene lykta, men det er bare og åpne opp, tørke og tette med silkon rundt etterpå.. Bilder kommmer seinere idag! 600kr. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 er dem hele? bytte i klare tåkelys, og blinklys? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 er dem hele? bytte i klare tåkelys, og blinklys? Ja, dem er hele. Bytte i klare tåkelys? er du gal? JA! Selvom jeg nettopp har bestilt nye fra tyskland. Bilde? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Her er iallefall bilder. Kan få med pærer også.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 skal ta i morgen. synes ikke klarglass i blink og tåkelys er fint. bytter gjerne vis dine er hele. må jo ha med blink og det lille deksel mellom og da. ser ikke linsa. er det ikke med linse i? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 bump! Ingen? Kan hjelpe de som ikke har Org. Tåkelys på Golfen til og få til dette, på den riktige måten så det blir som orginalt. Trenger kun den bryteren med 2hakk, og litt ledning.. 650kr Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 kan hende eg er intressert...damen har golf..og hun sku hatt hvite.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 kan hende eg er intressert...damen har golf..og hun sku hatt hvite.. Er vel ikke noe og lure på da...:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 er vel solgt eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 er vel solgt eller?? Jepp. SOLGT Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 IKKE solgt likevel... Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bump Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jauda..:sleeping GI BUD Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg