Stress87 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 grattis da! hva har du gjort med adapteren min da? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 den skal jeg se om den funker over på G2en ;) sist eier har en sånn jalla gir kule på den..sånn som blinker og med blått lys*oppgitt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 haha.. den må du kjøre over når du har demontert den!dukenukem Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 får frysninger i meg når jeg ser på den...skulle ikke vært lov. hehe! Må litt små fiks til på bilen..bobla litt på lakken visse steder. Men liker de ekstra GTI kreftene :) Kommer en tråd om bilen en dag sikkert :P få gjort noe med den før jeg gidder å kline opp en tråd nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg