Aron88 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Parklys skal være koplet slik at de alltid lyser når fjernlys, nærlys, baklys, lys for kjennemerke, hjelpefjernlys, kurve-/tåkelys, markeringslys, arbeidslys eller tåkebaklys er tent. det gjør dem..men på det første hakket er det kun parklys og ikke noe kjørelys. er ikke det feil? og, de ledningene som går gjennom speilet..er de vanskelig å løsne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ingen som veit? vil ikke ødelegge dem =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 det gjør dem..men på det første hakket er det kun parklys og ikke noe kjørelys. er ikke det feil? Normalt sett skal kjørelyset lyse på hakk 1 (av 3) på brytern, ja (med unntak av noen importbiler bla) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Normalt sett skal kjørelyset lyse på hakk 1 (av 3) på brytern, ja (med unntak av noen importbiler bla) min er importbil! kanskje derfor da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hm, mulig dette går å ordne i VAG-COM (kan det på nyere biler vertfall), ellers må du muligens ha ny bryter/ledningsnett..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hm, mulig dette går å ordne i VAG-COM (kan det på nyere biler vertfall), ellers må du muligens ha ny bryter/ledningsnett..? :) Vag-com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 nå har jeg bestilt panser løftere. 500 kr, litt dyrt for noe sånt men fant ingen andre til biligere pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Vag-com? Diagnoseprogram du bruker til å lese av feilkoder, ordne div stæsj, osv. :) Innstalleres på en PC, og kobles til diagnosekontakten i bilen via kabel. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Diagnoseprogram du bruker til å lese av feilkoder, ordne div stæsj, osv. :)Innstalleres på en PC, og kobles til diagnosekontakten i bilen via kabel. :) Ah, skjønner ;) Nå har jeg fått bytta speil også..gikk ganske fint det. trudde det ville være mer stress. :) neste på lista er tåkelysa mine, og panser løftere som er på vei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Låner denne tråden litt, siden diagnosekontakt ble nevnt her; Hva heter kontakten Golf 3 har..? Er det OBD2, eller noe annet..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 626 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jeg har også importbil fra frankriket. Her er det slik at første hakk er parklys og andre hakk er kjørelys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 nå har jeg bestilt panser løftere. 500 kr, litt dyrt for noe sånt men fant ingen andre til biligere pris På krogslund.no koster dei 370,- :) Har veldi mye billig på krogslund.. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Låner denne tråden litt, siden diagnosekontakt ble nevnt her;Hva heter kontakten Golf 3 har..? Er det OBD2, eller noe annet..? jeg aner desverre ikke. Jeg har også importbil fra frankriket. Her er det slik at første hakk er parklys og andre hakk er kjørelys... er vel derfor jeg har parklys på min også ja ;) På krogslund.no koster dei 370,- :) Har veldi mye billig på krogslund.. avbestilte de jeg kjøpte på BS bildeler og kjøpte de jeg viste over..kosta meg 314 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 På krogslund.no koster dei 370,- :) Har veldi mye billig på krogslund.. på bilekstra koster de 100 kr :win Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 på bilekstra koster de 100 kr :win crap!:doh jaja..nå er de kjøpt, så får ikke gjort så mye med det :) men stress..send meg en sånn greie a?!? :) får 50 spenn for den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg