zuhr Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Reg.nr.: FT12955 Reg.år: 1994 Reg dato: 20040729 chassinr: WVWZZZ1HZRB063142 Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 WWWZZZ1HZRB063142 der har du nummeret ;) Er forresten mange 94-modeller levert uten luftputa, men de ble ikke solgt nye i norge da :bok: Ville forresten gått for disse grøfterne, de runde der, veldig tøffe de, samt at de er billige da: :doh http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=456&iItemId=76492 Ja, de var kule! skal se på de ;) :) eneste jeg er litt usikker på er 18" å 40 senk.. Blir det problemer med 40 senk og 18? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ja, de var kule! skal se på de ;) Blir det problemer med 40 senk og 18? :S Det blir nok noe subbing, så du burde nok valse/skjære litt ut, å da hadde det nesten vært like lurt å valse/skjære ut såpass at du kunne ha brukt 60 senk i stedet, tror det nesten hadde sett bedre ut, bilen blir så høy med 18" felger.. ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Det blir nok noe subbing, så du burde nok valse/skjære litt ut, å da hadde det nesten vært like lurt å valse/skjære ut såpass at du kunne ha brukt 60 senk i stedet, tror det nesten hadde sett bedre ut, bilen blir så høy med 18" felger.. ;) ja, du har vel rett der :P Hvor mye senk kan jeg ha med f.eks 17? eller..hvor mye koster det å valse ut til 18"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 selger kun komplett hvor mye skal du ha for alt da? og et spørsmål, på de to første hakkene ved lysbryteren. skal det bare være parklys som kommer fram da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 626 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hei! Jeg har et sett med slike tåkelys som er like de som selges på biltema. Bare at disse er kjøpt på Torshov og er av merket Ring. Du kan kjøpe de for 300 kroner hvis du vil. Brukt kun en time. Send PM hvis du (eller noen andre) er innteresert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hei! Jeg har et sett med slike tåkelys som er like de som selges på biltema. Bare at disse er kjøpt på Torshov og er av merket Ring. Du kan kjøpe de for 300 kroner hvis du vil. Brukt kun en time. Send PM hvis du (eller noen andre) er innteresert. sendt deg pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Om det chassisnummeret kremt/zuhr kommer med stemmer, har du en 94-modell. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Om det chassisnummeret kremt/zuhr kommer med stemmer, har du en 94-modell. :) har ikke sjekka enda, men skal se på det etterpå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 er det noen forskjell på "grøfteLINSE lys" og vanlig "grøftelys"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 da er grøftelys på vei :D skal montere de i løpet av neste uke tipper jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Uten å være 100% sikker, regner jeg med linselysa gir rundt lys, samt at noe inni der er konkavt/konvekst..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 er det noen forskjell på "grøfteLINSE lys" og vanlig "grøftelys"? Ikke vet jeg heller, men har sett noen Golf 3, og en VR6 som har sånne som ser helt like ut. Men lyser sinnsykt mye sterkere, vet ikke hva det kommer av. Trodde bare det var bytta til 100W pære, men det var Orginalt.. Er sikkert 2 typer da.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 eto spørsmål...ved anlegg bygging. er det best å legge til noe lyddemping? plater eller noe annet... I så fall..hvordan gjør man det, og hva et best å bruke? bygd anlegg før, men aldri noen gang brukt lyddemping :P Og, GT..har den motoren noen tuning muligheter?? Har hørt at jeg kan putte inn en turbo uten å måtte forsterke noe..stemmer dette?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 eto spørsmål...ved anlegg bygging. er det best å legge til noe lyddemping? plater eller noe annet... I så fall..hvordan gjør man det, og hva et best å bruke? bygd anlegg før, men aldri noen gang brukt lyddemping :P Og, GT..har den motoren noen tuning muligheter?? Har hørt at jeg kan putte inn en turbo uten å måtte forsterke noe..stemmer dette?! Kan vel sette Turbo på den, men ikke mye trykk før det går i dass.. Er jo bare vanlig 1.8l, "GT" betyr bare at den har likt utstyr som GTI ofte, men er motoren. GTI 16v motoren, er perfekt til Turbo, og kan kjøres Orginalt til passe trykk på Turboen. Litt over 200hk ved 0,4bar:) VR6 killer:iconsm Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg