Javvad Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hei! Vurderer å kjøpe felger til min e36 318i, og har fått et godt tilbud av en person. Men de felgene han selger satt på en 2001 modell 5-serie. Passer de felgene på min 3-serie e36? MVH J. M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Nei... 5-serien har mye lavere innpress på felgen enn 3-serien dermed kommer felgene for langt ut i hjulbuen. Dette kan jo kompenseres med valsing, bredding.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 vals ivei så passer di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 orkerikke å fikse med det, hehe... har andre ting å fikse. Så det funker ikke med plug-and-play altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 nei,vil komme for langt utenom hjulbuene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 okey... jeg har 15" tror jeg på min 318i. Men på høyre side bak, det er 195, så treffer dem bilen. Dekkene ser brede ut. Vet du hvorfor de treffer bilen, om det sitter mange folk? Tror verken bilen er senket eller har spacere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 okey... jeg har 15" tror jeg på min 318i. Men på høyre side bak, det er 195, så treffer dem bilen. Dekkene ser brede ut. Vet du hvorfor de treffer bilen, om det sitter mange folk? Tror verken bilen er senket eller har spacere... Det skal ikke være mulig.. Da er demperen din gåen! Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 okey... jeg har 15" tror jeg på min 318i. Men på høyre side bak, det er 195, så treffer dem bilen. Dekkene ser brede ut. Vet du hvorfor de treffer bilen, om det sitter mange folk? Tror verken bilen er senket eller har spacere... Knekt/gamle dårlige fjærer og eller dårlige dempere. Skal ikke subbe med 195 dekk..Med mindre du har 5-serie felger da;) Står felgene langt ute i hjulbuen? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 felgene står langt ut ja, ser ut som om de er brede, noe de ikke er... sitter bare originale 15" som fulgte med bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 orkerikke å fikse med det, hehe... har andre ting å fikse. Så det funker ikke med plug-and-play altså? Joda. Kjør på! Så lenge bilen ikke er senka og har greie dempere, kan jeg ikke tro at du skal få problemer med at den subber neddi. På gamle Opelen min satt jeg på felger med ET35 mens originalt var 49. Det funka som gull. Så jeg kappa fjærene en halv ring og funka fortsatt like bra :) På 5-serie er det ET20 som er standard. 3-serien har vel ET35 hvis jeg ikke tar helt feil... Har forresten 2 sett felger til E36. Ikke de peneste felgene... Pluss at den ene felgen trenger retting. Selges til spottpris, hehe. Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 saabowner - pm'er deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 kappe fjærer.. :nono: Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 tror det er innpresset... tror det er mer innpress enn bilen tåler elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 kan evnt. prøve å få lagt ut bilder av den imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg