Verdensrekord Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Får legge ut prosjektet til meg å en kamerat også da. Fikk denna 89 mod 2.0i omegan for 1500:) Ganske bra stand til den prisen egentlig. Planer er altså: Max senk pluss litt til Runde buer bak Sveisa diff Sota ruter? Sveise igjen dørhåndtak på bakdører +++ mer som jeg ikke kommer på i farta Fikk senka'n i går kveld: Kappa 3 1/4 ringer foran og satte på originale vectra a fjærer uten de gummi "skålene" bak. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ja lav ble den. Lignet veldigt på min gamle traver denne, jeg har 87- og eu ok til oct.2008 ;) beat that hehe Noen planer for motor? Turbo? Klarer 0,7 0,8 uten og gjøre en drit med innmaten :) hehe rundt 200hk drar greit da ..Kan du overraske en del folk gidt, Dette er noe hva jeg håper på og få realisert, må jo ha en bruksbil man kan leke med og banke eple kjekke pakistanere i 320 og 325 dems med M3 emblem bak vutt på :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Nå skal ikke vi legge ei krone i det prosjektet her så da kommer vi ikke til å gjøre noe med motor regner jeg med. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvordan får du gjort noe bra med en bil uten og legge en krone i den? Har du en formel på dette kan du godt fortelle meg det, jeg har kastet bort rundt 60 tusen på en Omega, og den tar form men langt ifra ferdig for og si det sån. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Kommer jo til å bruke penger på sparkel og kutteskiver og sånn da. Men alt skal være så billig som mulig. Kappe fjærene koster jo ikkeno, buene vi skal ha bak tar jeg fra et par forskjermer jeg har stående, sveise sperre koster jo ikkeno, svart bengalakk har jeg stående, stålplater ordner pappa fra jobben, solfilm har vi liggende. Kommer ikke til å koste oss stort det her. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 ta masse med bilder når dere fixer runde hjulbuer på omega A må fikse dette jeg også. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 ta masse med bilder når dere fixer runde hjulbuer på omega A må fikse dette jeg også. Helt enig med deg Sæther, er nok ikke den eneste som har plan om det :) må gjøre noe med mine også. ser ut som dette kan bli ett artig prosjekt. dere kan jo prøve å sveise igjen bakpå bagasjelokket også, da ser hekken fort mye freshere ut vil jeg si ihvertfall :) selv bare sparklet og støpte jeg igjen, men blir nok mye finere med sveis Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Skal prøve å få tatt masse bilder. Akkurat bagasje lokket får vi se hva blir til, er ikke første prioritet akkurat det. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Skal prøve å få tatt masse bilder. Akkurat bagasje lokket får vi se hva blir til, er ikke første prioritet akkurat det. slik ble det bakpå min. bildet er tatt før den ble ferdig lakkert, skulle ut med bilen så bare sprayet på ett lag for synets skyld. har planer om å ta bakdørene på min på samme måte hvis jeg ikke sveiser dem. blir tøft å se hva dere får til. stå på ! :) Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 kan bli festlig det her christer:driving Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 En liten oppdatering: Sveisa igjen dørhåndtaka på bakdørane og montert panserlåser Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 så jo bra ut dette :) like panserlåser som jeg hadde en gang i tiden helt til de ble stjelt :( Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 :happyhappy: blei bra med igjensveisede dør håndtak. Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk3 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Veldig artig prosjekt dette, ble bra etter sveisinga av dørhåndtaka. Følger med på dette.. Siter -1996 Opel Omega 2.5 V6 x]1988 Opel Omega 2.0l x1989 Opel Kadett E 1600 (Solgt) x1989 Mazda 626 2l 8v (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Mye billig morro! Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg