Gå til innhold

Volvo er solid bil :D "bulke broderen sin 240"

Ranger emnet

VolvoMan

Anbefalte innlegg

Ja i kveld varjeg og Volvo 1983 her på forumet ute og kjørte litt med brodern sin Volvo og det var vel litt glatter en jeg hadde regnet med i svingen. bilen gjorde noen kontra hit og ditt før den skled sidelengs med front mot et rekkverk.

farten var vel ca. 40-50 ikke helt sikker på om den var redusert når vi traff rekkverket for det smalt ganske traftig var sikker på at skaden var større

Men skaden ble som følgende:

- blink/park lys løsna siden feste på hovedlykt til det gikk av (så jeg tok det av før vi kjørt videre)

- Glasset på hovedlykt knust

- Bulka nedre frontpalte litt

- Og skilte løsna " det fant vi når vi å kikka på spora litt etter på" det sto fast i rekkverkt :D

list over fanger mangla fra før og fanger var ikke festa i skjermen

bilde av skaden

DSC02618.JPG

Blin lyset er like helt som det var før det lille uhellet :)

DSC02619.JPG

Skiltet fikk seg også en liten skadd :D men er rett ut litt nå og talla skal fikses i morgen

DSC02620.JPG

Broder ble litt forbanna med det samme, men vi er venner enda er jo jeg som må fikse dette uansett, har lykt liggende :D

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Ja, Det var nok 40-50Km/t Når vi traff Autoværnet, Var heftig ratting på Volvoman... Var en Meget slak sving hvis vi skal kalle det sving da:P

Det ble ikke mye skader på Bilen Til broren til Volvoman...

Jeg tenkte jeg kunne legge ut noen flere bilder...

Bilde6351.jpg

skaden...

Bilde6354.jpg

Sporene...

Bilde6355.jpg

Treffpunkt...

That's it...

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Ja, Det var nok 40-50Km/t Når vi traff Autoværnet, Var heftig ratting på Volvoman... Var en Meget slak sving hvis vi skal kalle det sving da:P

Det ble ikke mye skader på Bilen Til broren til Volvoman...

Jeg tenkte jeg kunne legge ut noen flere bilder...

That's it...

Mvh

Gunnar

Bodø

Ratting var vel ikke noe galt med hadde bare bilen gjort som jeg vil hadde det ikke blitt skade på den:angry:

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:P

Din tøvkuk:P

Mvh

Gunnar

Bodø

hehehe

ja er du ikke enig, vist bilen hadde svinget ditt jeg vill ha den og ikke gjort som den selv ville så hadde vi ikke truffet det forbanna rekkeverket :D.

Men det var jævlig glatt da :D

Har fiksa bildet til Gunnar litt: vi kjøre i pilen sin rettning, den bilen var ikke der når traff rekkverket siden bilder tatt når vi var tilbake på sted siden gunnar ville ta bilder av spora, fant skiltet da:D

Bilde6354.jpg

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo faen ikke bilen som framprovoserte sladd da:P

Ellers er jeg enig:P

Mvh

Gunnar

Bodø

:D enig jeg også, men den ville ikke lystre mine komandoer.. Får å si det på en annen måte jeg og bilen var ikke enig om hvor vi skulle.

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja det var jo ikke store skadene da =) Litt oppretting også hadde du jo ny lykt, så praktisk talt: Nesten ingen skade skjedd! ;)

Er ikke ille det, til å ha 40km/t inn i autovernet! :D

I fjord vinter la jeg bakskjermen inn i en snøhaug i så stor fart at jeg blei kasta ca 230 grader rundt, og bulken bare sparka jeg ut igjen! :D

Fant aldri igjen hjørne-lista over fangeren da! Men lånte en ny på huggeren dagen etter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja det var jo ikke store skadene da =) Litt oppretting også hadde du jo ny lykt, så praktisk talt: Nesten ingen skade skjedd! ;)

Er ikke ille det, til å ha 40km/t inn i autovernet! :D

I fjord vinter la jeg bakskjermen inn i en snøhaug i så stor fart at jeg blei kasta ca 230 grader rundt, og bulken bare sparka jeg ut igjen! :D

Fant aldri igjen hjørne-lista over fangeren da! Men lånte en ny på huggeren dagen etter! ;)

ikke store skaden nei trodde det var mye være før vi gikk ut å så på den. Blir ikke noen nye deler har gode brukte i kjelleren :D og litt opprettning av frontplata og litt grunnig etter på så er alt som nytt igjen

fy har du levet den tilbake da :D

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm kordan klarte du dette volvoman :P De va jo ein rettslette.. ikje sving i de heile tatt :P men men volvo e meget solide biler det.. Treng du noen dela e de bare ta kontakt.. du veit ä har :P ehhe..

ikke sving der vi traff rekkverket nei, men litt lengre bort der slengen starta.

Du er jo så dyr på deler :)

Skal hente en lykt på huggeren i morgen skulle få den for 200,-

så skal jeg låne Geir min fanger inntil videre

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider