stig89 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 kjøpte meg en 77mod ascona i sta, fikk med 40mm senkefjører og lurer på hvor lavt dette blir.. noen som har bilder? og hvordan er det med andre felger? jobber på bilopphuggeri, så kommer jo inn en del biler med greie 15/16/17" felger, men hvor store felger kan/burde jeg ha, og hvilke biler kan jeg ta dette fra. Veit jo at det må være 4*100, men hvordan blir det med innpresset? noen biler som det ikke vil passe fra? Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=152447 så lav blir den med 40 mm ;) hjelper faktisk litt. menne 60 hadde vært enda litt bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 spørst vel litt på hvor store felger du skal ha da... 9x16 et15 å senka 60mm blir litt vel lavt for så si det sånn;) går du innpå "bilder av asconaene våre" ser du hvordan min blei med 40mm senk og med 15" vinterdekk med 185/55;) går greit med sommerfelgene slik den er nå... men burde ha valsa litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Har 55 senk på min. Med 14" går det og subber i bakken bare det er litt snø i veien....prøv med 40først du siden det fulgte med. Er ikke mye arbeid å skifte. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg