T-TIC Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 ønsker og kjøpe alt av turbo system til volvo forgasser motor.. har du noe liggende, så si pris kan fikse det med henting... mvh T-TIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153007 Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 jeg tenkte på alt... grenrør, turbo,ic, trykkboks, forgasser. alt av slanger og rør... håper noen har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 jeg har et sett som skal være komplett etter det jeg har blitt fortalt Trykkboks, trykkforgasser,insug, turbo, grenrør for turbo, wg, bunnpanne, rør og slanger. bensin pumpe, delene er i bra stand, følger med eksta gasser selges 2500kr eller høystbydene Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 jeg har et sett som skal være komplett etter det jeg har blitt fortalt Trykkboks, trykkforgasser,insug, turbo, grenrør for turbo, wg, bunnpanne, rør og slanger. bensin pumpe, delene er i bra stand, følger med eksta gasser selges 2500kr eller høystbydene du har fått PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 har trykkgasser med trykkboks og innsug, manifold med t3 turbo, mekanisk bensinpumpe og tipassingsbar bmw (trur eg) intercooler. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg