Azzido Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Jeg vurdere å selge min 325i cab... kom med bud... kan oxo ta turbo bil eller annen grom bil i innbytte... for full info og bilder se på Http://bmw.azzido.no Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 woooooooooooow........... ser jeg rust?= Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 ps, slædd skiltet. ellers bøffer noen bilen din.......... HINT HINT!:.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 du ser ikke noe rust... og vil absolut noen bøffe den så tjener jeg på det uansett forhåpentligvis... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Det trenger hvertfall ikke du være redd for, RDL... Fin bil Azzido! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Du skal ikke komme med noen GAY kommentarer da RDL? Dere skjønner det, at RDL meddelte i dag på IRC at han synes alle som kjører cab er gay... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 RDL er generellt stor i kjeften og kommer alltid med komentarer. en ordentlig kranglefant er du:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 er du fornøyd med celis lampene dine? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 ja er veldig fornøyd med lyktene... og er fornøyd med bilen oxo... men frister noe vilt med turbo bil siden de fleste av vennene mine har det nå... alt ifra gtr til 300zx de heter helt eksakt "hella facelift lykter" er helt konge bra lys i de... og en form for xenon i angel eyesa... og angående RDL... større kranglefant finnes ikke... hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg