Brukroa-trimning Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 så må du vel ha en turbo?? har turbo.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Bør no ha en serkare clutch og. Jeg hadde orginal fra f-motor og den varte ikke lenge for og si det sånn :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 skjønner :) men jeg har ikke råd til å punge ut 10 000 på en gang så vil nesten tro at jeg finner på noe annet enn å kjøpe en turbo motor.. ikke kommer jeg meg til sverige heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Nei hadde samme probleme når jeg og var 16 :) Og nå og for den sklaks skuld :p Hadde vert grett med litt mer tid og penge :) Men sånn er det no! Kommer med tida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVOLVE_88 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 noen som vet hvor mye som bør dreies ned på stempel til turbobruk på ett 230F stempel??? Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 det kommer vel ann på toppen du skal bruke hvor mye du skal ta av for å få riktig komp.. men jeg dreide jo ned noen stempler og da tok jeg mål i ett ET stempel.. du kan sikkert få de måla hvis du vil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 du kan få kjøpt ET blokk, veiv og råder av meg. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 pris, modell og stand? :) jeg har foresten ei B230 blokk med innmat ifra en 87 mod E motor.. passer svinghjulet til LH 2.4 på veiva som sitter der? og hvor mye tåler innmaten som sitter der? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 bra stand. enda gode spor etter honing. er ei 230FT blokk fra 89. dvs. helt lik ET blokka fra samme tid. pris diskusjon kan vi ta på PM så tråden din ikke blir en salgs/kjøpstråd:) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 pris, modell og stand? :) jeg har foresten ei B230 blokk med innmat ifra en 87 mod E motor.. passer svinghjulet til LH 2.4 på veiva som sitter der? og hvor mye tåler innmaten som sitter der? :) svinghjulet passer. stemplene er ikke beregna for turbo(men de kan du jo dreie ned). rådene er like som alle første generasjon 230 råder, fyrstikk. med andre ord en dårlig bunndel vis en ikke bytter til h-profil råder, eller sliper om ei 23 veiv og bruker M råder. mk1 B230 rådene holder vel til rundt 200-220 turbo hester. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hvilke motorer er det mulig å bygge LH 2.4 på og hvorfor? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hvilke motorer er det mulig å bygge LH 2.4 på og hvorfor? :) Går på alle det om en vil.Hvilket resultat der blir på en b19 er en annen sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 åja.. jeg leste bare på den sticky tråden her på 200 forumet.. der står det at man ikke kan monetere lh 2.4 på ei A blokk pga. at den mangla mange bolthull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 åja.. jeg leste bare på den sticky tråden her på 200 forumet.. der står det at man ikke kan monetere lh 2.4 på ei A blokk pga. at den mangla mange bolthull? Hvor vanskelig er det å borre i ei støypa blokk da? Monterte motronic(ifra 740 tic) jeg på ei b23 blokk eller noe slik. Der var det ingenting å skru svinghjulsgivern i,så da var det bare å leite frem batteridrill og gjengeutstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 det er jo såklart ingen sak å borre opp hull.. men siden det sto at blokka mangla mange hull så tenkte jeg at det kanskje kunne vert like greit å fått tak i ei blokk som hadde hullene fra før med tanke på at det kan være nøye med plasseringen av sensoren osv.. veit du hvilken blokker som har disse hullene ferdig borra? er blank på dette feltet så må nesten bare spørre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg