impreza_wrx Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 skal snart koble til et MF2 tilleggsprut på en Lancer 1,8 GTi motor med turbo. Tenker på å lade 0.5-0.7 i første omgang... vil ha to dyser med en gang, siden jeg uansett kommer til å skru opp trykket seinere... men hvor store trenger jeg? hva avgjør hvilken str jeg trenger? noe mer som er viktig å passe på (plassering f.eks...)? Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hvor stor turbo da? 1 bar med K03 er ikke like mye oksygen som 1 bar med T04 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 er fra en Mitsu Eclipse. TD04HL. noe mer enn det,vet jeg faktisk ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 På Galant VR4 modellene satt denne turboen orginalt.Evo I-III samt Eclipse turbo brukte også denne turboen.Evo IV hadde 510cc dyser noe jeg mener Evo I-III hadde også.Lancer 1800 GSR som den het hadde en 1.8 liter turbo motor med 190hp ved 6000rpm og 249NM.Regner med at du kan skaffe deg 450cc dyser eller lignende.Dysene skal ikke "brukes" på mer enn 80% av dens kapasitet..Greit å vite hvor mye du har tenkt å få ut av motoren din da..Noen mål du har satt deg?Man velger dyser etter behov.Turboen du har skaffet deg er akkurat passe til 250-260 hester i en 2.0L,men da har du bygd en grim 1.8 liter med den snurra :) TD05 snurra makser ut ved 400hk..men det er på en 2.0L Lykke til med bygget og håper du fikk noe info som var nyttig. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 2 stk 450cc dyser til tilleggsprutet, eller mener du 4 stk byttet ut med de originale? btw: sikter forresten på litt over 200hk i første omgang! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 500cc for å produsere 100hk, så ca ca. Dvs om du går for 100hk økning og disse dysene skal stå for all den ekstra bensinen bør du ha 2stk 250cc dyser, eller noe i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 bra svar! takker:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.