Cyberscott Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 he he ;) husker du snakke om dem rutene på msn! VIL ha hvis du blir lei dem :D fikk du meld min og Rallyen som va til salgs halla :) jepp er de jeg snakka om :P trur neppe jeg blir lei de hehe. ja jeg fikk meldinga, har vært til salgs før den veit jeg. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 grisefett prosjekt....såg ut som dette blir en ufatteli strøken 2er....er litt småfrelst av golf 2 selv....stå på takk :) ja er målet det vettu hehe Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Stage 3 is the intercooled, 10 psi upgrade. The corner mount high-flow intercooler means that the front bumper support does not have to be cut away and no cutting of the front bumper either. The ceramic aluminized coating used on the pipework is also used as a header coating and ideal for this application. Power is superbly smooth. Testing has been completed with the test car producing 315hp and 270ftlbs on 91 octane pump gas. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Måtte bare prøve å montere på litt deler på motoren min jeg nå :p ble ganske gromt synes jeg. er noen deler jeg ikke helt veit hvor skal enda men det finner jeg vel ut av :) så hva tycks?? Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 såg fett ut....spør litt domt men va er det som skal drive den snurra di egentli....jeg er ikke motormann såe;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 såg fett ut....spør litt domt men va er det som skal drive den snurra di egentli....jeg er ikke motormann såe;) hehe ingen spørsmål er dumme :) siden det er en kompressor så er det reim drift. du ser reim hjulet på nest øverste bilde :) Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Rått prosjekt! :) såg fett ut....spør litt domt men va er det som skal drive den snurra di egentli....jeg er ikke motormann såe;) Ser ut som en reimsnurre (kompressor) detta;) Edit: Dette er jaggu andre gang idag jeg er for treg til å poste innlegg! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Rått prosjekt! :) Ser ut som en reimsnurre (kompressor) detta;) Edit: Dette er jaggu andre gang idag jeg er for treg til å poste innlegg! :P hehehe fort gjort da:P Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hehe ingen spørsmål er dumme :) siden det er en kompressor så er det reim drift. du ser reim hjulet på nest øverste bilde :) aha ala di svære klossn som ligg oppå v8 motora me ei reim osv..da skjønn eg..ha faktisk sett en v8 me kompressor å skjønna kordan det funka..kan skru motor men når det kjæm te snurre å trim så e eg helt grønn;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Har du fått "godkjent" med VR6 kompressor, eller bare VR6? Ikke minst, hvilket effektuttak har du lov å strekke deg til? Syns det er litt utrolig egentlig, at man får godkjent en slik motor i mk2.. Selv må jeg gjennom himmel og helvete for å få godkjent 20VT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Har du fått "godkjent" med VR6 kompressor, eller bare VR6? Ikke minst, hvilket effektuttak har du lov å strekke deg til? Syns det er litt utrolig egentlig, at man får godkjent en slik motor i mk2.. Selv må jeg gjennom himmel og helvete for å få godkjent 20VT.. har bare fått lov til å bygge om til vr6. så kompressoren blir satt på etterpå. skal nok søke om den oxo men det blir et annet prosjekt :P blir 2,8 174hk som er søkt om å montere så da er det nok det i første om gang. er jo snakk om 315hk på svinghjulet med kompressoren så da blir det andre boller når det gjelder godkjenning. :) Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Da er det litt endringer i prosjektet. har fatt tak i et likt karosseri som er 99% rustrfitt. så skal ta i bruk det i stedet for det jeg har begynt på da det er så utrulig mye rust på det. har fått flyttet over søknaden fra den ene bilen til den andre så begynner å jobbe med det ande karosseriet etterpå. blir mye jobbing på det framover og bur skal bygges for å gjøre det klar til lakkering. er fortsatt gira på at noen skal veie sin mk2 med vr6 i så jeg får en pekepin på hvor tunkt det blir ;) \\fredrik Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 har fått gjort litt småtteri. har skrapa bort asfalt å slikt. har sveisa igjen emblem hull bak har pussa ned hele motor rommet og sand blåst der hvor det har vært rust å slikt. sveisa igjen litt osv. har grunnet med lakk fra en lakkerer. har oxo laget hull til hyd. clutch. har oxo sveiset litt på demper tårnet som dere ser dette er da for at det skal bli litt stivere. skal begynne på buret en av de nærmeste dagene så har da skaffet meg boxer :) driver å skal prøve montere motor med kompressor kit påmontert men fant ikke boltene til traversen så måtte på møller å kjøpe nye :p (alle skal bli nye uansett da) : rolleyes så har noe å fikle med i jula :p Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Kommer til å bli en syyyk Golf d her ;) Drit tøft! :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 det er deff. en av norges fineste =) men kjappa på å bli ferdig til sommern ;) vil stille opp ved siden av deg på ruskogen ;) klemz Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg