TMB Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei sann. Driver på med bilen til jenta mi nå. Galant 2,0l 91mod. Har vistnok klikka totalt sa hu. hehe. Bilen vil ikke starte, og det overledning ett sted. Har prøvd å lokalisere feilen, men har ei lykkes med det. Har funnet ut at det er noe som trekker strøm gjennom lys rele'et. Og div andre rele'er. Fant også ut at alt forvant da jeg koblet ut "MBI183865 OMRON 2690D6" forsvant duringen i relea. men bilen vil ei starte med denne koblet ut. Har noen vært borti noe lignende? Evt om noen har link, evt kan scanne bilde av ledningsnettet slik at jeg kan fortsette letingen. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.