Svends3n Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Jeg må vel lage en tråd om bilen min også som dere andre:) Det er en 5 dørs 1987 modell 1,6GL som jeg har byttet motor i da den gamle brukte like mye olje som bensin:) Den ble kjøpt for 4.000 kroner i påsken i fjor! med 4 stk strøkne Rondell 61 7,5x16 et35 og 4 nye vinterdekk:D Så mista jeg lappen i elleve måneder og da bestemte jeg meg for å gjøre det beste ut av den:D har i allefall tid til det:D Dette er gjort med bilen: *valset sjermene - bare litt sparkling igjen *hovedlykter med kryss og frontblinkers i klarglass *baklykter: akkurat som crystal clear bare sotet oppe *Rieger M3 sideskjørt *Hekkdiffusor *VR6 frontleppe *emblemfri grill med badlook *Golf 3 dørhåndtak *speedometer med turteller *Hvite speedometerskiver og blått lys i knapper osv. *laget skiltplass i bakfanger *Nye dørtrekk *clean bakluke Videre planer: lys solfilm helt fram Takluke med vipp - noen som har? Hellakkering Bilder av bilen når jeg kjøpte den: Bilder sommer 2006: Slik ser bilen ut nå: der ser dere baklyktene:) Bilde av instrumenteringen: Kom gjerne med forslag og tilbakemeldinger:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 den så veldig strølen ut på bildene .. likte di helrøde baklykta ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 den så veldig strølen ut på bildene .. likte di helrøde baklykta ;) den er ganske strøken:) bittelitt rust på forskjermene og en liten flekk på panseret:) de røde baklyktene er bare lakkert med lyktespray:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Han m Huå Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 pen bil!!! så ut som den var senket godt også (vaffal på det ene bildet) Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hehe:) den er ikke senka:) skal kjøpe justerbart senkesett når jeg får råd:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 blir bra detta ;) gleder meg til oppdateringene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 beklager at jeg stiller dette sikkert helt tette spørsmålet, men er det mulig å bytte fra klokke til turteller i alle, uten å bytte speedometret også? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Er ikke sikker.. men på min 1,6 var det i allefall bare plug&play:) bare å prøve det:) et speedometer koster jo ikke mer enn 2-300 kroner:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 beklager at jeg stiller dette sikkert helt tette spørsmålet, men er det mulig å bytte fra klokke til turteller i alle, uten å bytte speedometret også? om du har et med turteller og et med klokke, er det bare å skru opp og skifte! men husk å skifte den blåe filmen med ledninger også da! om ikke, så skjer det ikke no.. det er testa ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Nå har jeg pussa og lakkert dynamoen og noen andre deler:) Sånn ser dynamoen ut:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ser du skal ha nye felger! selge de gamle? pm Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 I dag har jeg begynt å sparkle på en forskjerm og på den egenproduserte frontleppa mi:) Bilder: Har også prøvemontert noen av de lakkerte motordelene den motoren som skal ut:) Bilder: Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Dette blir bra :) Dynamoen vart tøff. Overhalte du inni samtidig? Bare pusse litt på toppen, og legge slangene og ledningene litt mer systematisk, så har du et meget pent motorrom! Tror også vi har samme type sparkel :) Ser hvertfall prikk lik ut herdet... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Syns du burde gå for helrøde baklykter jeg men.. Ellers flott :) Stå på! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Dette blir bra :) Dynamoen vart tøff. Overhalte du inni samtidig? Bare pusse litt på toppen, og legge slangene og ledningene litt mer systematisk, så har du et meget pent motorrom! Tror også vi har samme type sparkel :) Ser hvertfall prikk lik ut herdet... Dynamoen er ikke gått så langt så den ble bare pusset og lakkert:) Skal bytte motor, så den motoren som kommer inn er gjort helt rein:) Skal prøve å få gjort noe med ledninger og slanger også når den kommer i:) Det er wurth sparkel:) fiberarmert:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg