Gå til innhold

S: Ford Mustang LX Cab 5.0 HO

Ranger emnet

TomasK

Anbefalte innlegg

Selger min 1991 modell Ford Mustang LX Cab med 5.0 HO V8. Bilen er flyttegodsimportert fra Texas, og har aldri vært vinterkjørt i Norge - ergo NULL RUST! Bilen har gått ca. 101000 km til nå. Skjelden bil, finnes faktisk to 1991 modeller i Norge. Bilen er faktisk ganske rimelig å forsikre, ca. 6500,- for kasko med 8000km i året (70% bonus). Deler er veldig billig, selv har jeg kun kjøpt deler fra USA direkte (eks: ny cab koster rundt 200$).

Motor+drivverk+girkasse er i topp stand! Girkassen er en AOD kasse, dvs. 3 trinn + overdrive. Ca. 1200 rpm ved 80 km/t. Målt fra Sandefjord til Trondheim brukte bilen 0.73 liter på mila med jevn og fin kjøring. Motoren har 225 HK/400nm.

Cab'en er helt uten rifter av noe slag og sitter tett og fint på bilen. Elektrisk drevet, og den går opp og ned uten problemer. Glassruten er uten riper eller skader av noe slag. Cabtrekket er selvsagt også helt strøken.

Bilen er ellers utstyr med følgende:

- el. justerbare speil

- el. vinduer (foran + bak)

- cruisecontrol (justering på rattet)

- aircondition

- sentrallås

- startsperre

- airbag på førersiden

- el. korsryggstøtte i setene

- innvendig åpning av bagasjelokk

Felgene er 15x7" turbinefelger med helt nye Cooper Cobra dekk (215/65R15 foran og 235/60R15 bak).

Prisantydning: 135.000,-

Kan også ta innbytte i rimelig bil (15-25.000,-) + mellomlegg.

Ta kontakt via mail: tomaskris@hotmail.com - ev. tlf 91331433

post-2293-13804852021725_thumb.jpg

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit jeg veit.. Har en som skal se på den på søndagen nå, så får vi se. :)

Bilen står i garasjen hjemme, kjører kun med Sebring'en min på jobben.

Var nede å kikka litt på bilen din her om dagen og goddamn... den var rimelig strøken! :) Synes fargen er dritkul, sitter som støpt på den bilen!

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker...

Skal nok fikse på småplukka på bilen over vinteren, så den er virkelig klar til neste år...

Nye felger (oppgradering fra 16 til 17) o.l. er også planlagt...

Cold Air Intake skal installeres til uka tenker jeg... Da blir det gromlyd... *Ahh, lyden av VTEC*

Sebring? Hmm... Eneste Chrysler'n jeg har sett til nå er 300M'en som står parkert der hver dag...

Er Chrysler fan selv, men synes bilene blir for dyre her i Norge... Husker jeg skrev en særoppgave om Chrysler/Mercedes (les: DaimlerChrysler) en gang... Blank 6'er gitt...

Lykke til med visning til helga da... Og la oss for guds skyld håpe på fint vær ettersom jeg veit eksakt hvor MYE lettere det er å selge en cabriolet når kjøperen får teste den med taket nede dagen de ser på den...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...