Gå til innhold

Hva fikk dere til jul i år!?:)

Ranger emnet

henrix

Anbefalte innlegg

Ja som Topic sier. Hva fikk dere til jul i år?:) noe fett til bilen f. eks? hvertfall.. hvis det er noe fint dere fikk som dere vil dele med andre så skriv det her!:)

jeg fikk blandt annet:

Vinkel sliper

Sparkel

Lakk

pusseklosser og papir (hmmmmm.. skal jeg fjerne spoiler? JA!:D)

også en del penger + sokker og klær!:)

også seff: "hvor mye veide Elvis da han døde?" haha RÅ bok!:D

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146748 <-- Hu der knuste deg Dammed;)

Av ting jeg fikk var det vel mus og tastatur, guitar hero, lerrett og seff boka 'hvor mye veide elvis da han døde?' :partyon:

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146748 <-- Hu der knuste deg Dammed;)

Av ting jeg fikk var det vel mus og tastatur, guitar hero, lerrett og seff boka 'hvor mye veide elvis da han døde?' :partyon:

den fikk jo jeg oxo!:D koooooooonge!:partyon:

BTW dammed.. jeg lukter litt bortskjemt jeg oxo!;) har du ikke fått noen andre gaver hele livet ditt? ALLE har spart opp til denna?:D haha! neida!;) noen som har det!:)

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe blir min og forelderens nr2 bil. Så det er derfor jeg får den, de skal uansett kjøpe en bil nr2 men jeg får velge den og jeg blir hoved brukeren, siden de trenger den bare av og til. ;)

Er ikke bortkskjemt, får ikke alt jeg peker på, og det jeg har lyst på kjøper jeg får _egne_ tjente penger. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle på bilforumet ei riktig god jul vidre, og håper alle er fornøyde med gavene dere fikk.

Fikk blandt annet:

Gavekort

Filmer

Klær

Tøffler

Smykker

Bilder

Parfyme

Drikkevarer

Ellers så kjøpte jeg mobiltelefon, litt klær, og ei kasse øl til meg selv i jul ;)

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider