henrix Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Ja som Topic sier. Hva fikk dere til jul i år?:) noe fett til bilen f. eks? hvertfall.. hvis det er noe fint dere fikk som dere vil dele med andre så skriv det her!:) jeg fikk blandt annet: Vinkel sliper Sparkel Lakk pusseklosser og papir (hmmmmm.. skal jeg fjerne spoiler? JA!:D) også en del penger + sokker og klær!:) også seff: "hvor mye veide Elvis da han døde?" haha RÅ bok!:D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Gaven jeg fikk var bursdags gave og jule gave (fyller den 20). Fikk en valgfri bil. Bilen blir importert innen januar. Så nå sliter jeg å velge hvilken bil ^_^ . Topp 5 btw: Ford Mustang 2000 mod BMW 330 e46 Bmw 328 e46 Pontiac Firebird MG ZT 2.5 V6 Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 lukter eg bortkjemt ovenfor? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146748 <-- Hu der knuste deg Dammed;) Av ting jeg fikk var det vel mus og tastatur, guitar hero, lerrett og seff boka 'hvor mye veide elvis da han døde?' :partyon: Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 gavekort på bilxtra.. 1000kr. og masse annet fint som ikke er bilrelatert:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146748 <-- Hu der knuste deg Dammed;) Av ting jeg fikk var det vel mus og tastatur, guitar hero, lerrett og seff boka 'hvor mye veide elvis da han døde?' :partyon: den fikk jo jeg oxo!:D koooooooonge!:partyon: BTW dammed.. jeg lukter litt bortskjemt jeg oxo!;) har du ikke fått noen andre gaver hele livet ditt? ALLE har spart opp til denna?:D haha! neida!;) noen som har det!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 10 Liter med rustbeskyttelse :D wtf.. Opelen er ikke så rusten ffs^^ Penger klær osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Eneste i nærheten av bilrelatert er at jeg fikk ett dig cam. Så nå kan endelig jeg begyne å ta bilder også:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hehe blir min og forelderens nr2 bil. Så det er derfor jeg får den, de skal uansett kjøpe en bil nr2 men jeg får velge den og jeg blir hoved brukeren, siden de trenger den bare av og til. ;) Er ikke bortkskjemt, får ikke alt jeg peker på, og det jeg har lyst på kjøper jeg får _egne_ tjente penger. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ønsker alle på bilforumet ei riktig god jul vidre, og håper alle er fornøyde med gavene dere fikk. Fikk blandt annet: Gavekort Filmer Klær Tøffler Smykker Bilder Parfyme Drikkevarer Ellers så kjøpte jeg mobiltelefon, litt klær, og ei kasse øl til meg selv i jul ;) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Skralle Parfyme Masse kjøkkenutstyr siden jeg akkurat har flyttet ut hjemmefra :) Fjernstyrte strømstøpsel (genialt når man skal se film på lerret) Peng og noe småtjafs. God Jul videre til dere alle (foruten han som fikk valgfri bil, du kan brenne!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Autoglym polish. Autoglym lakkforsegler. Autoglym vaskepakke (shampo, polish, lakkforsegler, svamp, polerfille) Førstehjelpspute. Interiørservietter. Duggklut. Gatebilfilmen 2006. Noen gavekort, 4 par sokker og en deodorant (finnes det frekkere gave? :P ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Penger Abonemang på AMS, Gatebil og Autofil Alle gatebil-filmene Forza Klær (skal byttes i dag) Bøker (om biler) Verktøy og en hau med skrot... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Noen gavekort, 4 par sokker og en deodorant (finnes det frekkere gave? :P ). hehe!:P typis det der! når man pakker opp 4 AXE gaveesker så begynner man å lure: "lukter jeg vondt eller no?:wonder: " Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Penger og og klær. Fornøyd, også blir det litt shopping denne uka. xD Får håpe alle her inne hadde en fin aften! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg