pIMp Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Norsk bil, ifra skien. Meget lekker, bortsett fra alle klistermerkene vel og merke :) Går fælt gjør den vist også :) http://www.e30.no/bilder/e30/m3/m3.htm Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 strøkent fanskap det der, men jeg vil ikkkeen gang vite hvor ofte den havarerer, bmw motorer suger så jævli at dem ikke tåler sin egen styrke en gang!. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by rdl strøkent fanskap det der, men jeg vil ikkkeen gang vite hvor ofte den havarerer, bmw motorer suger så jævli at dem ikke tåler sin egen styrke en gang!. Og det sier en eier av en ford? Right....... BMW's ///M motorer er smykker!! Smykker sier jeg!! ;) ;) ;) ;) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by rdl strøkent fanskap det der, men jeg vil ikkkeen gang vite hvor ofte den havarerer, bmw motorer suger så jævli at dem ikke tåler sin egen styrke en gang!. Jah.. det beviser jo hvor mye du vet om motoren som står i E30 M3.. er ikke en M20 topp på den akkurat ;) maskinene i E30 M3 er faktisk omtrent skuddsikre.. noe som ikke kan sies om Ford sine motorer... Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by SHV Og det sier en eier av en ford? Right....... BMW's ///M motorer er smykker!! Smykker sier jeg!! ;) ;) ;) ;) S50 motoren (286hk, 3.0 24v r6) er langt ifra et smykke.. faktisk endel problem med havari på de motorene.. men 2,3 og 2,5 på E30 er jævli digge da.. :) og 321hk og nåværende M3 motor er meget meget bra.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by pIMp Norsk bil, ifra skien. Meget lekker, bortsett fra alle klistermerkene vel og merke :) Går fælt gjør den vist også :) http://www.e30.no/bilder/e30/m3/m3.htm Det står turbo men jeg kan ikke se noe turbo.:( :hello: Manifoldern må ha vært en litt av en jobb. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Dessuten er det en E34 ///M5 motor. Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Hva mener dere med havari? her er folk som kaster stein i glasshus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 jeg kan heller ikke se noe snurbo... men fin bil ellers ser ut som eieren har brukt et par timer på den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 hvor i landet befinner denne seg? mulig med mer info enn noen få bilder? det der er tøøøøøøøft, grei sladdebil:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Se nede til venstre, så ser dere en wastegate og litt av turboen :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Han som står å ser¨på bilen på det ene bildet er faktisk en kompis av meg..:) Han har en sølv farget e30 m3 han også som jeg tør påstå er en av norges mest strøkne... M motorer e forresten rimelige skuddsikre ja.. Med mindre man bomgirer:D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 hah.... utrlolig min hoder såpass bra da! jeg har tross alt dratt ut 385hk av min...... ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Røddig motor på den, men pen var den ikke....... Altfor mye plastikk! bmwpower.no's er heller å foretrekke utseendemessig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Smooth BMW!! Kunne tenkt meg en sånn selv, digg farge osv. Sett den selv engang på BMWCCN treff, mener jeg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg