devil duck Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 her er mitt langtidsprogjekt .. skal bli strøken .. lakka pånytt orginal dekala ;) folk må si ifta om di har instrumenta t meg eller den orginale frontleppa seter... (kanskje orginalfjerer) hviss noen har noe deler eller noe så er jeg nokk interisert (blanke lykter, insug til webbere masse av interesse) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 du har litt jobb foran deg her ja.. klarglass-lykter får du ikke til denne modellen av polo dessverre, om det var det du mente?? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 ja var nokk d jeg mente ... faen ... vil ha klarglass med svart kryss :P men men ingen som har grill ? med rød list eller med list som er iorden ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 har derbyfront om du ønsker det.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 har derbyfront om du ønsker det.... hmm hvordan ser den ut ? (så google det) :P hmm .. men må jeg sveise på ny front da eller er det bare plastikken ? Sku foresten hadd meg et panser fra før 79" Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Tøff bil! God begynnelse er vel å melde seg med i VACN (Volkswagen Audi klubb Norwegen), der har du jo et bra forum for gamle VW biler :) Hvor i landet holder du til forresten? Har en Golf 1 GTi 1.6 som jeg skal hugge, motor og gir er greie mener jeg å tro ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 holder til i harstad å motor å gir er av feil type for meg .. noen som vet om d er vanskelig å fåtak i 1,6 16v motoren ? (framoverlent) å er d MYE arbeid å fa den i ? hva får jeg ut av den med to doble webbere ? (er den dyr å trimme?) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 noen som har disse frontsetene ? (vil ha de orginale) ;) eller instrumentene ? (klarte å plukke sund mine) muligens sidepanelene bake (full av hull på min bil) å viss noen har den plast dingsen som skal vere på håndbrekke ? denne her helt lik min inni =) med orginale gt girkula å ratte Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 noen som har disse frontsetene ? (vil ha de orginale) ;) eller instrumentene ? (klarte å plukke sund mine) muligens sidepanelene bake (full av hull på min bil) å viss noen har den plast dingsen som skal vere på håndbrekke ? denne her helt lik min inni =) med orginale gt girkula å ratte Det står en Polo 2 GT på Skjeberg bilopphugging. Dog har denne hvite striper på setene, men de er i alle fall hele og fine. Den har også instrumentene intakt. Dette kan du også bruke fra Golf 1. Det kan være en fordel å bytte ut Golf-speedometeret mot et Polo-speedometer, ettersom disse har ulik kalibrering (W=250 på Golf og W=280 på Polo/Golf med 801-blokk). I LupoBoy sin ex-Polo Classic ble et slikt Golf-instrument putta inn (uten å bytte ut Golf-speedometeret) og det ble faktisk ikke så steingal misvisning med 7X13/175/50-13. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hmm oki .. men må ha røde setene :P bilen skal vere så orginal som mulig (utsenemessig) man skal jo ikke vere orginal motor messig å unnerstell :P Hva syns dere om å beholde di orginale GT felgene ? muligens bredde dem , eller bare pusse dem opp ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Kordan ser den frontlippa ud som du ska ha tak i? Blir bra dette her. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 skal se etter ett bilde av den Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 noen som har inspill om jeg skal skaffe crom støtfangere kjøre uten eller ha di som er ? (bare ca 7 måner igjen til den skal vere på veien) noen som vet om vordan side som selger gull/crom eikert felger ? fant det i 13" men husker ikke hvilke side det var =/ Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Sånne? Selges billig hos http://www.18racing.com Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Sånne? Selges billig hos http://www.18racing.com nei ikke disse mn disse hadde jeg likt også ... :phatyo men ekte eikerter .. som på sykler bare kraftigere ... di felgene er dritfete sku så jevlig hadd di <3 ååhh iriterer meg at jeg er så glemsk:wonder: Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg