Gå til innhold

Min 98' 318i cabrio

Ranger emnet


GolfAleks

Anbefalte innlegg

Heihei...

Kjøpte denne bilen for en drøy mnd siden.

Den har rullet 125000km og fremstår som meget strøken. Bilen har full servicehistorie, lyst skinn og alt av elektriske saker...

Utover nyåret kommer jeg til og gjøre litt småting med den, har allerede byttet blinklys foran og på siden(noe som ikke vises på bildene da de er fra salgsannonsen) og planene er mange...

Skal ta noen skikkelige bilder etterhvert, men her er i hvertfall noen fra salgsannonsen...

8579706_235723_1_1_269l_9.jpg

8579706_347995_1_1_269l_11.jpg

8579706_264130_1_1_269l_4.jpg

98' BMW 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er detta for no dritt da?

 

Kult.

 

Men on topic; fin bil, men cabriolet'en så ganske så blå ut etter mine øyne å dømme? De skal jo være svarte.. Men kan være skjermen jeg sitter på jukser litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent utgangspunkt! Men værsåsnill og bytt baklyktene til hvite blinklys også...90% av alle e36 eiere gjør ikke det, og det ser bare dumt ut ;) Noen andre planer for cabben da? Bytte ut ratt til M3 ratt? =)

 

Selvfølgelig:) Rattet er ikke så veldig pent, skal være enig i det... Funderer på et e-46 ratt, hvor deler av senter er lakkert i bilens farge... om det passer er en annen sak... uansett så prioriterer jeg andre ting først... er ubestemt på om jeg skal gå m-tech veien eller alpina veien(alpina frontleppe og bakdiffusorellerhvadetheter)... syns alpina er litt stilig, også er det vel litt uvanlig og "Lowkey", bare folk som vet hvordan det ser ut legger merke til det... men uansett så skal ihvertfall sidelister, støtfangerlister og dørhåntak lakkeres... men nå er jeg fattig:( jul assa!

98' BMW 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår