325IX Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 BMW324TDa: Hva slags felger og dek dim har du på bilen på det bildet? Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Det er 9*16 Borbet A felgene til Golfen fremfor. Med 215/40/16. De passet på bilen bak, men tok i fjærbenet fremme. Hadde de bare på for å sjekke om det gikkå kjøpe 9*16 felger med VW innpress.... Det gikk ikke. Men har fått tak i 4 stk 9*16 og 4 stk 7,5*16 Borbet A nå. Får de på fredag. Lurte på om eg skulle ha 7.5 framme og 9 bak, og selge de som "ble til overs", eller om eg skulle ha 9 fremme og bak. Kommer an på hvordan felgen bygger fremme. Ett bilde til: Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 et til Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hmm. Er din også senka 40/40? Høyere forran enn bak.. huff Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hvor på Sotra bor du? Og hva slags sideskjørt er på bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Jonte Hmm. Er din også senka 40/40? Høyere forran enn bak.. huff Er vel heller det at hjulbua bak er litt "rettere" så det ser slik ut. Min IX har altfor mye plass fra dekkant til hjulbua, men det finnes ikke senkesett som senker mer enn 45 mm til IX.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InF Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 var det du som hadde hvit golf før? hmm husker kanskje feil!?!?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 var det du som hadde hvit golf før? hmm husker kanskje feil!?!? Hadde en blå jeg :) Nå når det går mot vinteren. Så lurer jeg på om jeg skal få tak i et par orginale fangere som tåler litt kulde og ikke blir knust om jeg treffer en hard isklump i veien. Hvilke orginale typer fangere ser helt greie ut og er mulige å få tak i til en billig penge? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Jonte Hadde en blå jeg :) Nå når det går mot vinteren. Så lurer jeg på om jeg skal få tak i et par orginale fangere som tåler litt kulde og ikke blir knust om jeg treffer en hard isklump i veien. Hvilke orginale typer fangere ser helt greie ut og er mulige å få tak i til en billig penge? Tror du det blir et problem med kulda? Er litt usikker selv.. Blir jo litt pes å montere original fangere igjen da.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by 325IX Tror du det blir et problem med kulda? Er litt usikker selv.. Blir jo litt pes å montere original fangere igjen da.. Er det ikke bare å skru av og skru på? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Jonte Er det ikke bare å skru av og skru på? På min bil er hullene til originalfangern tettet med no lurium, men det er sikkert ikke no stor deal å fikse.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Planene for bilen er som følger: Vinter - Få ordnet bilen komplett innvendig. Nye frontseter, nye dørtrekk, gulvmatter, girkule, ratt, el vinduer, sentrallås, tone alle rutene, ++ Få lakkert opp GTS kitet igjen så det er klart til snøen er borte. Vår - Få på nylakkert styling, GTS frontfanger med tåkelys i, nytt gitter, en tøff leppe under. GTS bakfanger med nytt gitter i og nye stusser fra eksos'n som blir fikset på. GTS sideskjørt på (eller en annen type sideskjørt), får se :) Sommer - Når stylingen er på, så må bilen lenger mot bakken igjen. Har liggende Gule Koni til forran, må kjøpe inn til bak.. Senke 60/40 eller 80/60 :) :) Og få bilen veldig stiv. Valse hjulbuene også antar jeg. Så blir det vel litt av hvert av småtteri også.. Håper alt går etter planen, nå har jeg fått meg ny jobb også, så da er det vel bare å jobbe inn penger :) Råere motor er jo ikke å forakte heller!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Lykke til!! Er ikke mest tilhenger av Rieger, men det er din bil. Gleder meg til å se hvordan den blir. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Hvor på Sotra bor du? Bor ï Sund kommune, nærmere bestemt på Høyland, mellom klokkarvik og forland, hvis det er til noe hjelp.... Vet ikke hva sideskjørt det er. Lurer på om det er CarZone?? De var mistenkelig lik til de på 327'en til en kamerat av meg og de var carzone.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by BMW324TDa Bor ï Sund kommune, nærmere bestemt på Høyland, mellom klokkarvik og forland, hvis det er til noe hjelp.... Vet ikke hva sideskjørt det er. Lurer på om det er CarZone?? De var mistenkelig lik til de på 327'en til en kamerat av meg og de var carzone.. Ok, har familie på Forland, du kjenner vel til Loyal da... Sideskjørtene var mistenkelig lik mine også, og mine er fra Carzone Specials, ekte polsk glassfiber! Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg