TrippleA Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Vurderer å selge 2 helt nye bøttestoler i skinn look,med vipperygg å universal skinner under. Disse er helt nye å aldri brukt. Kjøpt hos bsbildeler, å kun tatt ut av embalasjen. Ny pris på disse er 9000kr pluss frakt. Selges for 5500kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Vurderer å selge 2 helt nye bøttestoler i skinn look,med vipperygg å universal skinner under. Disse er helt nye å aldri brukt. Kjøpt hos bsbildeler, å kun tatt ut av embalasjen. Ny pris på disse er 9000kr pluss frakt. Selges for 5500kr. Bilde? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Bilde? Skal prøve å få lagt ut noen bilder:) Er på besøk hos mine foreldre i julen,skal se hva jeg får ordnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 http://i125.photobucket.com/albums/p45/Rallyeboy/HPIM0380.jpg http://i125.photobucket.com/albums/p45/Rallyeboy/HPIM0383.jpg http://i125.photobucket.com/albums/p45/Rallyeboy/HPIM0385.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvordan er stolene å sitte i? god sidestøtte? Følger det med sliderunderstell? PS: synes prisen blir litt stiv når BS bildeler har tilbud på denne stolen nå. Villig til å gå ned litt i pris? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR50020045&vg=8573&vgpath=Varekategorier/1394/64/8573 Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Det følger med slide understell ja, og er med vipperygg. Er selvsagt åpen for bud,men trenger i utgangspunktet ikke å selge dem. De er meget behagelig å sitte i,med god sidestøtte. Stolene er som nevnet helt nye å aldri brukt,bare tatt ut av plasten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Fortsatt til salgs!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er åpen for bud!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hvorfor skal du selge disse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo248 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 kan gi deg 4tusen. ring 98818394. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Skal selge dem fordi jeg ikke har bil å ha dem i lengre. Har fått bud på 5000kr nå,så de er i utganspunktet solgt. Har bare ikke mottatt noe penger enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 litt OT, men hvordan funker det "slide" universal understellet som sitter på dem når du kjøper dem? lurer litt på å kjøpe stoler fra BS bildeler..men orker ikke hvis det blir mye pes med å få dem inn i bilen :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det er bare skinner med hendel for føring av stolen frem og tilbake. Det er jo litt varierende hvordan disse er å feste, men jeg vill bare brukt deler fra en orginal stol. Foreksempel til min Golf Rallye, ville jeg bare funnet to golf stoler og kappet av det jeg trengte og brukt det til å lage resten av festet. Du får jo kjøpt ferdig tilpasset understell også,men det er dyrt synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg