henrik121 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hehe, blir tøfft dette! Spørs hvor mange som vet å sette pris på en rat-looker her omkring, men det spiller jo ikke så stor rolle uansett. Anyways, blir tøft :) Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Takk takk..Tviler på at det er mange som setter pris på det. Men,kan FORT hende planene blir forandret.. Skal snakke med lakkerer og høre om vennepris. Skal ikke se bort ifra at den blir strøken heller,time will show! :D Folk her ute, rat-looker eller strøken? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Takk takk..Tviler på at det er mange som setter pris på det. Men,kan FORT hende planene blir forandret.. Skal snakke med lakkerer og høre om vennepris. Skal ikke se bort ifra at den blir strøken heller,time will show! :D Folk her ute, rat-looker eller strøken? Rat-look, helt klart tøffest:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Faen,er du HER også!!? :p ja,det er helt klart tøft! Å det blir sikkert bare tull hvis jeg skal lakkere den,da det sikkert blir i nabo-bygget ved der du jobber! hehe gjenstår et rusthull,etter det er det bare å skifte over motor,drivstoff rør og elnett. Fort gjort:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Ja, jeg er over alt:) Litt mere her enn på Bilparken da men:) Det er jo også mere lettvint med rat look da, du slipper jo å lakkere den blandt annet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 lettvint ja,men hvis man skal ha det som alle andre som koster det jo d samme som å lakkere den da..med tanke på senk og felger. Blir nok å klaske det ihop å få den igjennom eu. Så MÅ det bli kantfelger å senk..om det blir coilovers eller fjører er usikkert! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Rat look er tøft:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Gå for strøken :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Stemme også for strøkent, hoodride "looken" ser kun bra ut hvis du tar han helt ut som Ekkoj gjorde med Rostfrei.. Men da e jo biln ødlagt.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Delte meninger her ja.. Ja,syns en hood-ride bør taes helt ut,noe denn ikke er. Har selv lyst på strøken,men vet ikke helt om karosseriet er plant og strøkent,må sjekke opp dette! Å før det,så lurer jeg på om denne skal på en eu-sjekk,så får jeg sett hva som må gjøres..tror det er litt lurt! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Da begynner det igjenn. Tiini slenger vel snart ut noen bilder:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hadde vist fått en diger bulk og ett hull ved tanklokket, noe som ikke er fullt så koselig! :( Det er sikkert de koselige naboene (polakker) som har vært ute på færde dukenukem Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Denne er nå til salgs.. God Jul:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Denne er nå til salgs.. God Jul:) Synd at du skal selge da, har sett igjennom tråden og at du tenkte på å bygge rat-look. Det er vel det de aller fleste gjør om dagen, ikke spør meg hvorfor for det er jo gammelt nytt... Skulle du finne på å beholde denne, og få den i stand så ville jeg ha tenkt meg ut et tema som du kunne ha bygd etter. Da er det bare fantasien som begrenser mulighetene... God jul. :usa: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 og jeg har kjøpt den:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg