Jon Arne Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Var noe å velge i der ja..Stuk? Oldschool all the way!:D Rein oldshool blir det sikkert ikke men utsendemessig blir den det. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Var å så om golfen idag,skulle finne ramme nr så vi fikk ringt bt og sjekket den for heftelser MEN ramme nr fant vi ikke :P Noen som vet hvor det skjuler seg henn? Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 på toppen av vannkassen står rammenr.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ok :) takk for hjelpen. skal stikke bortover til golfen imorgen å se om vi finner noe nr. Så blir det å ringe BT :) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hva F er vannkasse?radiator du skal fram til?isåfallj,er det på den svarte blekkplata? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Vannkassa er bakerst i motorrommet over torpedoveggen Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ok. vi finner det sikkert imorgen. :) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Dette er de tre stedene rammenr står. Kan variere litt med hensyn til årsmodell. På frontplata er det en plate som er poppet fast, dempertårn og vannkasse er det stanset inn. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Off-topic: Ser på en del biler at man har fjernet vannkassen. Ser jo bedre ut uten vannkassen syns jeg. Er dette noe man kan gjøre i Norge eller klikker biltilsynet vis man ville gjøre noe sånt? Noen som har gjort det her i Norge? Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Noen som har gjort det her i Norge? Jepp ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 min er borte.. chassisnr er flyttet av biltilsynet og skrevet i vognkortet. de spør om du har en grunn for dette og kosmetisk grunnlag skal det ikke legges vekt på. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Takk John-Arne.. rakriste: er du/blir du ferdig med din eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 jeg er ikke ferdig, langt i fra, men den blir ferdig en dag ja ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jååå,da har jeg fått en tlf ifra en å han sa han hadde maange deler til meg og noen god biter som bl.a krom speil,krom lister,krom håndtak å annet gammel skole:D Blir nok bare å ta med seg sparegrisen og bil med STOR plass å dra sørover:p Noen som vet av deler som er sjeldne som jeg bør se etter? Blir snart kjøpt lakk å,eller det vil si når farge er bestemt..Selv vil jeg ha hvit,noe som ingen er enig i!:p Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hvit er kult :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg