daggis Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hadde innbrudd i bilen natt til idag (21. des.) Ble frastjålet spiller av type Sony CDX M670 ( Relativt gammel flipfront spiller) og et sett pioneer høyttalere, de største fulltone høyttalerene deres til bil. 10". Dette er i og for seg greit, skjønner vel at noen knarkejævler har interresse av å stjele slikt, men det som irriterer meg noe grønnjævlig er at de stjal julepresanger som lå i bilen. Ferdig innpakket og med kort og greier på... At det er mulig å bli synke så dypt?? Uansett, om noen får tilbud om å kjøpe noe sånt er jeg takknemlig for tips.. Spilleren og høyttalerene driter jeg i, vil bare ha tilbake gaver! Fortjener juling.... Skjedde altså i Kongsberg, i Dyrgravveien, om det er av interresse... Forbanna jævler!!! dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 De så vel julepresangene da. Folk er smålige sånn... noen rapper presanger, noen ødelegger biler på parkeringsplasser ved å bulke i dem uten å si fra, og noen rapper tilogmed gravlykter og kranser fra gravlunden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hva var det i julegavene? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Det vet jeg ikke, fikk jo aldri åpnet de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg