Gå til innhold

Noen som kan elektronikk på bmw?

Ranger emnet


Dopha

Anbefalte innlegg

hey. jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg, eller vet om noen som kan hjelpe meg.. har kjøpt en bmw e30 med e36 318is motor. men det er en kobling ved sikrings boksen som ikke passer. en rund hurtigkoblig.. altså den med alle ledningene fra motor.. noen som vet hvor jeg kan få en overgang til denne? eventuelt hvordan jeg kan koble det? på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Lykke Til. Du MÅ Ha Ledningsnettet Fra Den Bilen Du KjØpte Motoren Fra Og Bytte Det Ellers SÅ Er Det Ikke Bare Trylle Fram. Du MÅ Ha El Skjema For Bilen Din Og Den Andre Bilen Som Du Har Tatt Motoren Fra.

 

Bullshit, få tak i koblingsskjema for begge motorene så er du halvveis der. Ikke så lurt å ta alle ledningene med samme farge å koble di sammen, kan fort ødelegge noe dyrt. Slik jeg hører det så burde du få litt hjelp av en litt mer kyndig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit, få tak i koblingsskjema for begge motorene så er du halvveis der. Ikke så lurt å ta alle ledningene med samme farge å koble di sammen, kan fort ødelegge noe dyrt. Slik jeg hører det så burde du få litt hjelp av en litt mer kyndig person.

 

 

 

Bullshit sier du men har du noe peil på elektronik? hvor langt kommer mann uten koplingskjema. virker som du bør holde deg til å peile olje og sjekke kjølevann på bilen hvis du kan det da. du skal vite en ting at det er ikke bare klippe ledninger og skjøte lik farge sammen. det kan være forskellig bil til bil. derfor trenger man koplingskjema for å vite hva som er hva.Jeg hart drevet det med lenge å bygge biler fra ordinær til M3 og M5. spør meg til Alf lie motor så vet han hvem jeg er.... så ikke prat piss du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår