Lindurt Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hei. Jeg var på rudskogen i år (julitreffet). Her så jeg en rød golf 4..veldig spesiell rød-farge... noen her på forumet som kjenner til denne bilen? Den sto ikke til utstilling (somjeg vet) Den var på tur inn, da vi dro utpå dagen... vi filmet den, så jeg har den på tape et eller annet sted, men har ikke noe videokamera å spille den av på. Skulle gjerne hatt kontakt med eieren for å finne ut fargekoden...:) Send meg en pm, eller skriv inn her.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Er det denne du snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Er det denne du snakker om? Hm.... nei, tror ikke det, men skal ikke si det sikkert da... var perlemor den jeg så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Er denne bilen rh-regisstrert da? For det var den jeg så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hj er det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hj er det... Nei, da er det ikke den.... hmf... må finne den:P:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 BUMP:Dkiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje911 Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Noen som vet hvilke felger det er på den bilen der? Å størrelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Er denne bilen rh-regisstrert da? For det var den jeg så:) Sikker på at det ikke var en Golf 3 da? Med Bad-look panser,RS4 chrome felger og dekor på siden? :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 hj er det... Har sett filmen og det er den hj-registrerte jeg mener på.. noen her sin?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Har sett filmen og det er den hj-registrerte jeg mener på.. noen her sin?:D http://bilforumet.net/showthread.php?t=107910 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=107910 Takker og bukker :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg