kosbært Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hehe cluet er at jeg skal ha en billigere bil :P har nettopp flytta og er endel ting jeg har igjenn å kjøpe . . så må desverre si pass på det desverre... ellers hadde det vert aktuelt :P Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 bump Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 har en corolla DX..men vil se bilder av gromvogna di... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 hmm... ja kan sende noen bilder på mms om du sender meg en mld Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=36502 her er den noen bilder av bilen om noen vil se de... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Fortsatt ikke fått solgt den? :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jo takk og lov!!! hehe solgte på tirsdag :P nå har jeg touring :D yeah Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg