Gjest Jostein Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 brodern og noen kompiser ble "sperra" inne på motorveien av 6 biler:rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Tror ikke jeg skal på no street meet i strømmen igjen ass, dersom ettertenning = at jeg får hjuling hva blir eff.anlegg og HKS dump da? Blir jeg henretta?? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by candyman Tror ikke jeg skal på no street meet i strømmen igjen ass, dersom ettertenning = at jeg får hjuling hva blir eff.anlegg og HKS dump da? Blir jeg henretta?? Se om det er en sinnsyk fyr i en hvit volvo 240 først :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Trash Den grønne volvon kjører ut fra Shell, bremser, en av pasasjerene åpner døra og gjør en grimnas til meg, mulig slenger ut en kinaputt for i neste øyeblikk SMELLER DET SÅ INN I HELVETES, og jeg står der med et vakum i øret. Som posta før har jeg hørselsskade fra før, og hørselen skal jeg ha resten av livet så jeg har NULLTOLERANSE rundt det ! Det svartna for meg! Hyggelig å høre at jeg har så gode kamerater.. "1 av 8 som ble sint. Vi (7 av 8)" ville antagelig vis ikke støttet meg. Og "Hjerneskade".. BRENN I HELVETE! høres ut som om du har nok vakum i hode fra før så jeg skjønner du blir sint av slikt ja, ikke morro å få et hue som fra før er fult av vakum, enda fullere av vakum nei, neste gang en figur lager en grimase og en smelle lyd så bør vel alle sammen stille opp og skyten eller? sånnt går vel ikke an å ha i nabo laget....uff tenk at det går an å lage en høy lyd når det finnes en person med vakun i hue i nærheten a...ufyselig Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Jeg stemmer for at vi samler inn penger slik at han kan få bumper stickers og plakater med: "ikke smell sånn! da banker jeg deg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Decepe Jeg stemmer for at vi samler inn penger slik at han kan få bumper stickers og plakater med: "ikke smell sånn! da banker jeg deg" Vi får vell starte ett fond hvor pengene går til hørselvern, om det er 3000 medlemmer her inne så har vi vell råd til det. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Jeg stemmer for at hørselsvernet skal være trukket i rosa plysj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Decepe Jeg stemmer for at hørselsvernet skal være trukket i rosa plysj Den er jeg down på, også kan vi spleise på bakkstret boyz CDen til han, med sånn rolig fin musikk som er godt for ørene. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by EvoMan nei, neste gang en figur lager en grimase og en smelle lyd så bør vel alle sammen stille opp og skyten eller? Husk lyddempar då. :) Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det var vel de uten hørselskade som burde blitt forbanna, hvis det ikke var volumet på høreapparatet som sto for høyt da. :D Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 sier bare en ting jeg: MORRO OG LESE, MYE OPPFINNSOMHET HER:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trash Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Smellepotter er fett det! Men ikke med vilje 2.5meter unna en fremmed person... --} "Og seff.. kjipt for deg med hørselsskade.. Men se det på en annen måte.. du går forbi en fotball bane og har nedsatt syn.. en ball kommer susende som du seff ikke ser og treffer deg mitt i planeten.. Si at gutten som skøyt ikke har peiling på synet ditt og egentlig sikta på målet.. Ville du da banka duden som skøyt?" {-- (Av Vakuum) Man har rett til å reagere, men jeg skal innrømme at når man er sint er det temperamentet som styrer deg, ikke logikken. Da er det lett å overdrive. Hørselen min er et svakt punkt, forstå meg den som kan.. Jeg tar kritikk, det håper jeg dem i den andre Volvoen gjør og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 må si meg enig at det er morro og sitte og lese detta her as..folk kommer jo med så (mye etter min mening) tøv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Trash Smellepotter er fett det! :rolleyes: Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Skaftetryne Husk lyddempar då. :) lol lol lol DAGENS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg