Gå til innhold

Selges,Billige xenonkit!"TESTPERSONER søkes,niceprice til disse"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"TESTKANINER SØKES" har du lyst på ett billig xenon kit? her har du muligheten,skifter leverandør og er interesert i å teste ut kvaliteten på disse.

skal nå kjøpe sett fra fabrikken som produserer blandt anet JSM,de fører også ett merke som heter New star,dette jeg nå skal ta inn.har blitt lovet like god eller bedre kvalitet enn JSM settene derfor jeg er interesert i å få testa de ut.

dette tilbudet krever forskuddbetaling.tilbudet står til Torsdag!

singelxenonkit 1100kr +frakt!

h4bixenon 1350 +frakt!

dette er bare tilbud som blir kjørt frem til Torsdag ved forskuddsbetaling.

Klarer du da ett h7 som test til den prisen?

Blir jeg fornøyd med h7 kit blir det ett h4 og 2 h1 på neste igjen..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder tilbudet enda da? Jeg har lyst på bi-xenon:)

Har ikke vært borti dette før jeg, hvordan monteres det og hva må liksom gjøres?

 

EDIT: Virker dette vell så bra på nye biler som på eldre? "Plugges" lysene rett i? Virker varselslampen for gåen pære med disse?

 

jada,står til fredag!

veldig enkelt og koble opp,stikker kontaktene rett i de origniale pærekontaktene,halvtimes tid med montering.

de mener på det skal gå greit med disse settene,hvis ikke må motstander legges imellom,settene trekker 35w,orignalt rundt 55w,derfor det kan lyse på enkelte biler.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir bestilt opp til fredag,! hvilken bil skal du ha til? TTen? trenger å vite hvilke pærer du bruker da!

 

Bestilt opp til fredag? Ehh, hva? Vil det si at du ikke selger ette fredag? Spør fordi du krever forhåndsbetaling, og jeg ikke får lønn før i neste uke...

 

Er til TT'n ja, vet ikke hvilken pære den har men det kan jeg finne ut i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt opp til fredag? Ehh, hva? Vil det si at du ikke selger ette fredag? Spør fordi du krever forhåndsbetaling, og jeg ikke får lønn før i neste uke...

 

Er til TT'n ja, vet ikke hvilken pære den har men det kan jeg finne ut i morgen:)

 

dette tilbudet står til fredag,kommer til å selge etter fredag å for å si det sånn,men vill få testa ut noen først og defor er fristen satt til da.

TTen din har h1 i nærlys og h7 i fjernlys.2x1100kr+100kr i frakt.

kan ta de med på bestillinga så kan du betale når du får lønn i neste uke,regner med å ha settene ca neste fredag!

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår