Runar1987 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 har problem med at det lekker vann på gulvet på førersiden, bare på fører siden ikke passasjersiden eller bak. tenkte først at det kunne være tette dreneringer i brønnen bak torpedoveggen, men det var det ikke, tviler også på at det er varmeregisteret siden det ikke dugger på ruten når jeg slår på varmen. lurer på om det kan være dreneringen på takluka (har glassluke visst det har noe å si?), men det virker litt rart at det bare er på førersiden framme...har ikke sjekket plasten i døren enda... Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 dørpakninga kan det være,det var det på min! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 dørpakninga kan det være,det var det på min! du tenker da på selve pakninga? ikke plasten under trekket? Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 selve pakninga i dørkarmen ja! blir stiv med årene,og da vill den ikke tette mot ruta,er jo kun presset på ruta som skal forhindre vann å trenge inn mellom vindu og pakning,ingen karm her som på vanlige biler! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hmm får ta en lite sprute-vann-på-rute test Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg