DiamantsvartE30 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hei. Har en kollegea som skulle ha bytta demperne bak. Noen som har noen tips til hvor dette kan gjøres bra og rimelig? Oslo området. Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeloSin Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei. Har en kollegea som skulle ha bytta demperne bak. Noen som har noen tips til hvor dette kan gjøres bra og rimelig? Oslo området. Hei. Jeg har byttet endel støtdempere bak på V70, hvertfall nyere typen. Dette er en enkel sak som man nesten kan gjøre selv i garasjen. Det er bare en skrue i overkant og en nedkant på begge sider. Løsne disse, og støtdemperen er løs. Trenger ikke annet en garasjejekk. Er man effektiv, er dette gjort på en halvtime. Lykke til. ;) ;) Siter To save time, assume I know everything. :P d0h. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonder Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det er meget enkelt å skifte dempere bak på V70.(uten nivåregulering) Jeg vil sterkt anbefale å skifte innfestingsplatene i toppen samtidig. Du bør i alle fall kjøpe de og ha de tilgjengelig når du skifter demperene. De er VELDIG ofte i dårlig tilstand(gummien), av og til er de røket helt. Har vært borti en del tilfeller hvor disse har røket og kunden opplever det som om støtdemperen er dårlig. Hvis jeg ikke husker helt feil, tror jeg at demperskifte er veldig greit beskrevet i Haynes verksted manual. Siter Rune XC70 2,4 T 01 mod. V70 2.0 T 97 mod. Mazda 323 4wd turbo lekebil for voksne gutter BMW Z3 1.9 97 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Takk for svar. :) Melder dette videre til kollegaen. Han lurer også på om dempere fra 03 d5 passer på hans v70 01 modell.. Noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hmm.. hvordan er det å bytte på en V70 med nivåregulering (nivåmat?) sikkert et helvette. og dyre deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as racing Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 enkelt å skifte demperne.... men hvordan skifte fjærer.... det har jeg gjort, ikke å anbefale Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg