Dammed Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 det er ikke soner på ps3. Flere har kjøpt ps3 fra japan som fungerer fint i norge. Det med 110 volt er jeg jammen ikke sikker på.... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VIP22 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er vel 230 v i USA også? Men er 60 Hz der, ikke som i norge hvor vi har 50Hz. Så det er mulig det må en "norsk" omformer til likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 det går ikke an å "bygge" en ny strømforsyning som er fra 12V til 8,5V da? i stede for å bruke adaptere? Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Til den nye lille ps2, så får du bil adapter, så det er ikke noe problem, MEN du burde jo absolutt få montert inn en chip da, slik at du kan spille alt mulig, som dvd-r, cd-r, DIVX/XVID, mp3, osv osv, du tjener inn chipen rimelig fort, for å si det sånn... Det kan jeg evt hjelpe deg med ;) Når det gjelder Ps3, så er den sonefri på SPILL, men ikke bluray dvd... Den har også en spenningsveksler, slik at du ikke trenger noen omformer på den, passer i alle land ;) Det en sier, om at den er billigere i usa, stemmer ikke helt ennå, men den blir vel billigere der, før den kommer hit, spillene koster ca 5-600nkr i usa nå, så de er heller ikke billigere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Nå ble det litt vanskelig å velge her gitt, ps2 eller ps3. Men tror jeg går for ps2, da en kamerat av meg har mange spill som bare er å brenne ut =P Må bare vente på lønningen fra jobben nå, så blire kjøp av ps2, så skal den monteres:P Skal få inn bilder når det er ferdig:P Men tusen takk for all informasjon og slikt rundt både ps 2 og ps 3 =D Gjone Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Mener en Playstation 2 må chippes for å kunne spille brente spill, eller? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 jeg har også planer om ps2 i bilen, men jeg skal "lage" en ny strømforsyning... gjør det i elektronikk timene på skolen... 12V inn og 8,5V? ut... den ps2'n jeg skal gjøre det med har en defekt linse i følge han som har den nå, hvor får jeg kjøpt en ny slik linse? noen som vet det? Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Til den nye lille ps2, så får du bil adapter, så det er ikke noe problem, MEN du burde jo absolutt få montert inn en chip da, slik at du kan spille alt mulig, som dvd-r, cd-r, DIVX/XVID, mp3, osv osv, du tjener inn chipen rimelig fort, for å si det sånn... Det kan jeg evt hjelpe deg med ;) Når det gjelder Ps3, så er den sonefri på SPILL, men ikke bluray dvd... Den har også en spenningsveksler, slik at du ikke trenger noen omformer på den, passer i alle land ;) Det en sier, om at den er billigere i usa, stemmer ikke helt ennå, men den blir vel billigere der, før den kommer hit, spillene koster ca 5-600nkr i usa nå, så de er heller ikke billigere ;) Lurer på hvor du titter, et spill koster 59.99 dollar; 60 x 6.4 = 384 NOK Den dyreste PS3 utgaven koster 599 dollar som er 3833NOK Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hva ville dere hatt? skjerm i taket eller på dæsj'n? Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dash'n Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 dashen uten tvil. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 i usa e det 110v 60Hz, men en playstation har omformer i norge og har omformer i usa, dei kjører ikkje på 220v er no litt mindre, som en pc, har 12,5v 8v og 3v eller ka det e, so er berre trafoen som er forskjelli frå usa til norge, men en emulator får du kjøpt i norge tilpassa norsk spenning Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg