Scanja Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har fått ut setet men ikke ryggen. Noen som vet hvordan jeg får ut ryggen i baksetet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har fått ut setet men ikke ryggen. Noen som vet hvordan jeg får ut ryggen i baksetet? Hvis det er e36 med fast rygg uten midtarmlene, så sitter ryggen fastere en normalt. Er nok bare å bruke "fiskebollene" å dra ut fra de øverste hjørnene... :D Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Visste ikke hvordan jeg skulle gjøre det jeg heller da jeg tok ut mine.. Det jeg gjorde var bare å røske og nappe litt i hjørnene, så løsnet dem etterhvert. Er enkelt å skjønne når det har begynt å løsne litt. :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Anja du må bruke fiskebållene vistt du finn dem. hehe går eventuelt å feste slepetøu i seteryggen å ut ett vindu framme å i en gran å rygge. hehe Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Scanja.. D e bare å peise på.. Dettan klare du.. ;) Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scanja Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hvis det er e36 med fast rygg uten midtarmlene, så sitter ryggen fastere en normalt. Er nok bare å bruke "fiskebollene" å dra ut fra de øverste hjørnene... :D Får ikke fingrene imellom seteryggen og hattehylla. Og tør ik å bynne å bryte med skrujern eller lignende om jeg river i stykker stoffet eller noe. Sikker på at den ikke skal løsnes på noen måte fra baksiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Kan denne linken være til hjelp? http://www.apexcone.com/JimPowellHomepage/TechProcedures/BackSeatRemoval/BackSeatRemoval.html Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scanja Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Kan denne linken være til hjelp? http://www.apexcone.com/JimPowellHomepage/TechProcedures/BackSeatRemoval/BackSeatRemoval.html Takktakk. Nå fikk jeg alt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg