sons of haukeli Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg har kjøpt meg en laurel jeg kan ha til vinterbil. Men problemet med den er at det er satt i ny girkasse men det virker ikke som det skal. Bilen står på en måte i fri i alle girene (Automatkasse) Og ja girshalteren er koblet til,og det er nok olje. Så selv tror jeg at jeg må bytte konverter. Flerer tips? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg hade samme problem med min men det var for at kasen var sprengt. Tror jeg hade tatt en tur til verksted med den og set va di sa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Prøvd å jekka opp bilen, starta den, sett den i gir, å sett om hjulene går rundt? Hvis dem ikke gjør det, er det nok converteren evt defekt kasse.... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg