Gå til innhold

Boosti: Ny bil- Ford mondeo 2,0 glx


Boosti

Anbefalte innlegg

Det gikk overaskende fort å bytte over til simons! Bytta alle gummiklemmene med det samme, og hadde utrolig bra passform! Lyden var litt dypere, og nå er det deilig å ikke høre brumminga inne i bilen lenger :) Men virker som det "fiser" litt foran, må være den pakninga ved manifoilen som begynner å ta kvelden.. Får vel sette den inn på svendsen, gidder ikke ta den jobben selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag har bilen vært inne hos riis bilglass og fått ny frontrute,

med sol stripe øverst. Var ikke så gærdi pris som først antatt,

2000 i egenandel med delkasko :)

 

Noen bilder av eksosen, skal ta noen bedre bilder i dagslys.

Den er i hvertfall nyvaska denna gangen :)

 

P1011386%20(612%20x%20816).jpg

P1011389%20(600%20x%20450).jpg

 

Lite liv i denna tråden min, ligger vel kansje på litt feil plass.

Men takk til MondeoSindre, som er en av få som gidder

og følge med :thumb

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må jo følge med på en som gjør det samme som meg :D

Jeg klarte å få anlegget noe skjeiv, i den skjøten før pottene deler seg.. Må få prøvd å få retta det opp en dag, ser jo bare teit ut, den ene potta peker oppover, den andre nedover :P

 

Men jeg vil ikke påstå at lyden ble så mye mer hissig, bare litt dypere bak, men ikke mye.. Og litt hissigere på høyere turtall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Skjedd noe mer med bilen? Vær flink til å legge ut bilder så gjør du meg glad! ;)

 

Har nok ikke skjedd så mye med bilen i det siste. Bytta LMM`n i går, og monteret Jamex filter. Og i dag skal jeg bytte regulatoren til varmeapperatet. Det kommer heller ikke til og bli noen kjempe store oppdateringer fremover, da dette bare er en bruksbil. Sparer til innkjøp av sommer bil nå :)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

en liten update...

 

Nytt filter og luftmengdemåler. Filtret skal ikke sitte rett på LMM`n som på bilde, men med alu rør og 45 grader bøy i mellom.

P1011455.JPG

 

jeg har også satt inn markeringslys i bliklysa. Noen vil vel kalle det harry, men jeg syntes det ga bilen det lille ekstra.

 

DSC00180.JPG

DSC00183.JPG

DSC00179.JPG

 

Jeg har ikke hatt tid til og tenke på verken senkesett eller rs styling i det siste. Da jeg jobber for fullt om dagen, og tar lappen på lett lastebil på kveldene. Så for tiden er jeg bare hjemme for og få meg litt søvn:zzzz: Men jeg fikk i hvertfall tid til og bytta om til sommer sko på bilen i dag. Så jeg skal få tatt noen nye bilder av bilen med sommer hjula på i morra...God helg:???:

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår