Lassjus Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 En fyr kom bort til meg og spurte om jeg trengte skistativ til kæbben min. Visste ikke at det fantes jeg. Jeg sa, vet ikke.. kan hende jeg kjenner noen som er interessert sa jeg. Er det noen interesse for det her? Finnes det skistativ for cabriolet? Noen som har lyst på? Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 kan hende det er et sånn her? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hm.. Vet ikke. Han sa ikke noe om hvordan det så ut. Han kalte det skistativ til golf cab. Tenkte, åssen faen får man det oppå taket der? Men ser nå at det sansynligvis sitter bakpå sånn ja. Noen som er interessert i det, så bare si ifra. Helst før onsdag, da jeg skal tilbake til fyren. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Noe alla det man får til bobler. Sa han noen pris får stativet da? Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Han sa at nypris var 9 eller 6 000.. Men ellers nevnte han det dessverre ikke.. Skal spørre han på onsdag og si ifra her hva prisen endte opp på. :) Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Et slikt? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Et slikt? Er sikkert det der,har restene av ett slikt på ene cabben min... grøss Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hm. Ikke veit jeg. Kan spørre han i dag, så poster jeg hvis noen skulle være interessert da hvertfall... :P Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 den ene cæbben våres har skistativ feste under gummilisten på b stolpen. under pakningen sitter en skrue hvor brakketten skyves under og strammes til. på brakketten så settes så en breifjøl.. denne er oxo skistativ, mangler desverre den fjøla, men har alle brakettene.. aldri sett denne varianten tidligere. ikke ser det ut som hjemmemekk heller.. da er vi oppe i totalt 3 forskjellige varianter til denne gamle bilen ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Heh.. Han fyren var ikke der uansett da. Fikk ikke snakka med den. Men virket som en snarere slunken interesse for stativet, så lar det vel ligge, hvis ingen protesterer høylytt nå da. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Egentlig mest interessert hvordan det ser ut. Men hadde jo vert litt tøft å sett en rattlock cab med stativ og oljetønne på taket. Da har man noe som ingen andre har. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg