TurboKnut Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 I dag spotta jeg en (minst) 80 år gammel mann som kjørte inn i vaskemaskina mens jeg stod og ventet på å få spylt bilen min. Mens maskina stod og vasket - så kom han vel borti en knapp eller hendel - stakkar - og plutselig spratt koffertlokket opp :pray mens maskinen vasket bilen. Dere ser jo resultatet av det på bildet :shake . Da takbørsten gikk over koffertlokket ble det presset ned, men når den var på vei fremover igjen (da jeg tok bildet) stod lokket åpent hele tiden. Det var vel kanskje behov for å få vasket lokket på innsiden også????? Ja-ja - det er ikke bare stua som blir vasket rundt til jul.... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Helt herlig TurboKnut, en god latter forlenger livet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 haha, den satt:roll: gadd ikke løpe ut og smelle det igjen? hehe:rolleyes: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 haha, den satt:roll: gadd ikke løpe ut og smelle det igjen? hehe:rolleyes: 80år + løpe = :thanks Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 haha, den satt:roll: gadd ikke løpe ut og smelle det igjen? hehe:rolleyes: litt vanskelig for en 80 åring, hvis man ikke er ordentlig sprek til bens! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 haha, den satt:roll: gadd ikke løpe ut og smelle det igjen? hehe:rolleyes: Egentlig litt farlig ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Tenk hvis de var som hester da; faller og brekker lårhalsen, får skudd i hodet på stedet av legen :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 80år + løpe = :thanks tenkte på TurboKnut da :blah: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hehe daaaakar.. hadde neppe en stereoinstallasjon til 20.000,- der baki da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 tenkte på TurboKnut da :blah: Jeg å:roll: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Kjipern det der. Var nok rett hjem og henge opp litt teppe ol til tørk tenker eg. Er ikke så lett med så mange knapper å holde styr på når man kommer opp i årene :P Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hehe, godt det bare var bagasjen da. Husker bestemoren til dama forteller om bestefaren en gang han skulle ut og vaske bilen i en slik automat. Midt på sommeren, godt og varmt = ALLE vinduene nede + Takluka helt oppe, og ikkje koble sammen det før vannet begynner og sprute inn. :idea: Han hadde vist aldri vert så "Forbanna" før, eller etter det! :tannløs: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Nei - jeg hadde ikke mulighet til å løpe og smelle igjen koffertlokket fordi: 1. Jeg var opptatt med å finne frem telefonen og få tatt bilde av dette. 2. Jeg kunne bli våt... 3. (Jeg har tidligere en gang havnet mellom bilen og vaskemaskina... :tannløs: 4. Jeg var for langt unna... Han som satt i bilen hadde ikke mulighet å komme seg ut av bilen heller... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Nei - jeg hadde ikke mulighet til å løpe og smelle igjen koffertlokket fordi: 1. Jeg var opptatt med å finne frem telefonen og få tatt bilde av dette. 2. Jeg kunne bli våt... 3. (Jeg har tidligere en gang havnet mellom bilen og vaskemaskina... :tannløs: 4. Jeg var for langt unna... Han som satt i bilen hadde ikke mulighet å komme seg ut av bilen heller... :tannløs: haha Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Han kunne jo vært så smart å rygget ut når ingen børster el. var rett bak bilen da... men men, får være hans problem ;) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg