kenterik Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Husker du noe priser eller?Kunne tenkt meg et sett 8x13" eller 8x14" bredda utifra originale Golf 3 eller Corrado stålfelger! kjøpte felga brukt jeg, for 11år siden, så der kan jeg ikke hjelpe deg med gitt.. har du telefon kan du jo ringe dem.. hehehehehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Noen som vet no kurrante måter å dele en felg på? Så klart kan man jo være forholdsvis nøye med vinkelslipern. Og skal man bruke dreibenk må man jo ha en rimelig stor benk for å få inn en felg, særlig om den har stor diameter. Ingen billig affære. Fres med rundmatebord kanskje? Noen som har noen billigere kurrante metoder? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Mye trevlig folk fra indre her da. Men blir ikke camber vinkelen ganske feil i forhold til resten når du bredder felger da?? Camberen forblir uendret uansett hvor brei felg du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 kan jo snu sentret selv. Du mekker deg en jigg. jigg kan du lage av et gammelt fjerbein (som ikke har slakk i lagret) ;) og så trenger du et måleur :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 hvem i Askim er det som bredder felger? Jeg skulle nemlig ha gjort det stikk motsatte, nemlig å smalne noen felger. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg