iamdrunk Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Stolen har vært i en Caravelle og jeg tenkte jeg skulle bygge meg ei ramme og ha den i stua til litt Xbox-spilling, men nå har jeg kommet frem til at jeg ikke gidder å lage ramme, heh. Så stolen selges, ELLER byttes i en typ Solberg gaming-stol eller noe, planen er uansett å ha en gamingstol i stua. Den er i fin stand, eneste av slitasje er ved knappe-konsollen på siden og der for det har vært et armlene. Usikker på hva denne kostet ny, men av det jeg har funnet så er det en som ligner til 6000,- Stolen må forsåvidt hentes i Drammen. Vil som sagt -helst- bytte i en gamingstol eller bud kan mottas! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 kan vel sette prisen til ca. 2500,- ænivånn? jeg trenger playseat til fyllekjøring i romjula!! :) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian85 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 har du bilde av stola? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ligger bilde der da! om man ikke får bildet opp så er linken her: http://flugedesign.com/BMW/30.JPG Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 1500,- til den som kommer å henter den innen onsdag! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arvalf Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har en gaming-lignende stol jeg ikke har bruk for lenger.. Link til stolen: http://i71.photobucket.com/albums/i140/arvalf/Stol2.jpg Er dette noe for deg? Bytte eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg