-Stian- Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Noen som har en front til min Volvo 142 71. Mod? Fikk lett tak i den nederste delen, men den der lyktene skal sitte var det verre med. Stian. Siter Volvo 142 71 mod Under oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_85 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hvilken del er d du mener? frontplata henger jo sammen med den nederste delen!! alt er jo i et! eller er det selve grillen du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Stian- Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Mner den "øverste" delen. Fikk bare tak i den "nederste" der hullene til fangeren er. Siter Volvo 142 71 mod Under oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 da må jeg spørre, hva skal du med hele frontstykket da? er jo ikke der det ruster værst:tannløs: man får ikke kjøpt hele frontstykket nytt tror jeg, bare den nederste. må eventuelt få i brukt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 da må jeg spørre, hva skal du med hele frontstykket da? er jo ikke der det ruster værst:tannløs: man får ikke kjøpt hele frontstykket nytt tror jeg, bare den nederste. må eventuelt få i brukt da.. Hvor mange har du sett rustet hull på øvre hjørne på a stolpen da?:partyon: Denne Hadde fått det bra i fronten også. Er så mye arbeid at gutten kan like godt skaffe nytt. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvor mange har du sett rustet hull på øvre hjørne på a stolpen da?:partyon: Denne Hadde fått det bra i fronten også. Er så mye arbeid at gutten kan like godt skaffe nytt. faktisk ingen:D men har sett noen gjennom rusta i takrenna i a-stolpene da.. på min er det kansje noen små hull i takrenna, vill vise seg da jeg skal sandblåse der. smart gamle eiern som slipa ned til stålet noen plasser å lot den stå ut i regnet:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg