Aleksand3r Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Lurer på om jeg skal ta vekk det stygge orginalrattet med airbag og sette inn et sportsratt. Burde jeg gjøre det? Det blir mye finere inni, men da har jeg jo ikke airbag... Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Behold det du.. Rattet i vectra er vel ikke så verst? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Greit nok at det muligens ser bedre ut med et sportsratt, men ikke glem grunnen til at airbagen er plassert der i første omgang.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Det vil gi deg et problem i teknisk kontroll/EU-kontroll. Det er også kjipt å dø eller bli grønnsak bare fordi du ville ha et tøffere ratt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Tipper du angrer deg hvis det skulle skje noe da :P Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Bytt ratt, airbag er oppskrytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Nå gjør jeg sikkert min dumskap klart for alle; men finnes det ikke sportsratt med airbag? det skal da ikke være umulig og lage isåfall? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 er jo ikke airbag i gamle biler! så hvorfor ikke bytte ratt? men det er jo det der med den der tekniske kontrollen da... blir ikke så veldig glad da der ser at du har byttet ratt som det ikke er airbag i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 er jo ikke airbag i gamle biler! så hvorfor ikke bytte ratt? men det er jo det der med den der tekniske kontrollen da... blir ikke så veldig glad da der ser at du har byttet ratt som det ikke er airbag i! Det er ikke setebelter i gamle biler heller, så hvorfor ikke fjerne dem? Airbag er et stort pluss, det er den eneste grunnen til at jeg kunne tenkt meg en nyere bil. Man fjerner ikke sikkerhetstiltak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 har bare et lite spørsmål til deg jeg.. HVa vil du at skal se best ut ? rattet i bilen? eller i ansiktet når det har skjedd deg noe ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Nå gjør jeg sikkert min dumskap klart for alle; men finnes det ikke sportsratt med airbag? det skal da ikke være umulig og lage isåfall? Det finnes noen leverandører av dette, ja (husker ikke navn i farten).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Finnes det sportsratt med airbag til Opel Vectra A??? og hvor får jeg kjøpt det? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Raid har sportsratt med airbag.. http://www.raid-rdi.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Noen steder i norge som selger det? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hva med å fjerne stålbjelker i bilen, så blir den lettere og går fortere? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg