Zetec Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg vurderer å bygge kapell til tilhengeren min, dvs har allerede vanlig kapell, men tenker da i retning på å bruke aluminium eller lignende.. Er det noen som har noe tips? stålplater er jo også ett alternativ, men det veier og ruster. Så kom med forslag, og hvis noen vet sånn ca m2 pris på alu så hadde det også vært flott :) Og gjerne hvor man kan få tak i dette.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 ALu plater kan du handle på RUKKI/norsk stål. ellers kan du høre med et hvilket som helst mekanisk verksted for å bestille for deg. prisene har gått veldig opp i det siste kiloprisen på alu nå tror jeg ligger på rundt25kr/kg Bruk alu plater i ca 3-5mm tykkelse og forsterk det med et skjellet av alu firkantrør innvendig så blir det bra. dette kan du da vaske i syre og lakkere i etterkant Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 oi oi oi robert. En snill post fra dei? (sorry OT) Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Bygg en ramme med forsterkninger av rustfri vinkel f.eks 30x30. Bruk 2mm aluplater og fest dem med popnagler. Gjerne med karroserikit mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg