Gå til innhold

Xelent forsterkere

Ranger emnet


Lundberg Performance

Anbefalte innlegg

Leser du selv hva du skriver her , om jeg kjøper en ford mondeo. Og er utroligt dårligt fornøyd med selger etterpå pga div ting som kan dukke opp med hvert nykjøp er utilfredstilende. Så skal jeg gå mot fabrikken og prate dritt om di, trodde kanskej di hjernecellene dine hadde kontakt , men du legger jo ut selv her at du har en stor hjerneskade .

 

Om jeg hadde kjøpt en bil av produsenten så ja hadde jeg jo klaget på de..

Du visste at Xelent var Norsk? Og at Tryland Tekniske selv hevder å ha vært med å designe utstyret.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, kan ikke helt skjønne at du har fulgt med på noe som helst jeg..

 

Så siden du hele tiden tror at Xelent er så gull så skal jeg komme med litt eksempler siden jeg selv kommer fra en plass hvor ALLE kameratene mine og bekjente brukte Xelent, lenge før det var kjent i resten av Norge, jeg styrte dog unna og handlet alt hos Hi-Fi klubben.

 

Om dere ikke er helt gått ifra vettet da, så må dere jo skjønne at så lenge dere angriper merket. Så vil jo folk svare til det.

Har ikke skrevet her at det er gull jeg, men låter ok.

Og dere sier jo selv at det er tryland som er problemet hehe

Snakk om å skyte seg selv i foten og late som det ikke er gjort

 

Når Tryland (Xelent) var på utkikk etter forhandlere så tok han turen bl.a til Grimstad hvor han snakket med en der, de ville tenke på saken og komme tilbake til hvorvidt det var intr. å forhandle utstyret.

Det som skjer er at Tryland stopper første kunde på vei inn i butikken etterpå å anbefaler Xelent fremfor at han skal gå inn til forhandleren å kjøpe der.. Mer eller mindre ganske frekt å stå på utsiden av inngangsdøren å gjøre slikt spør du meg.

Xelent kom aldri innenfor den døra etter dette.

 

gjentar, tryland personligt har ha ikke noe med kvalitet.

Er dere som har dømt det ned, og slik blir det i deres ører.

 

 

Når vi spurte om S/T parametre på utstyret så var det ikke eksisterende, noe enhver leverandør med respekt for seg selv faktisk har kontroll på.. (Dette begynner vel å hjelpe seg nå)

 

Så har jeg også mista tellinga på hvor mange forsterkere og subber som tok kvelden hos mine kamerater, hvor forklaringen da var at de ikke skjønte hva som hadde skjedd, de spillte jo ikke høyt engang..

 

Kommer det noen fakta ?? Nei du har vell ikke det du heller bare jabbe skit for å gjøre det.

 

Og når man ser på prisen på utstyret, ytelse, kvalitet vs pris så er Xelent overpriset i forhold til andre merker, så hvorfor skal man kjøpe det da? (Eksempel, hvorfor kjøpe en Xelentsub til 2290,- som har spec 750w, 1500w maks, når man får en Alpine Type R sub til 1890,- som har spec på 750w, 2000w maks?)

 

En kamerat av meg var sponset av Tryland for endel år siden, og subbene han brukte koster 8000kr tilsammen (2 stk) og 2 stk 1500w.

Selv brukte jeg 1 stk 15" til 8000kr og 1 stk 1500w forsterker og spillte fletta av han, og jeg hadde en større bil.

Samme på en konkurranse for flere år siden hvor en i Team Xelent deltok med en Polo med en sub til 3990,- og 1 eller 2 monoblokker og spillte 143,1dB eller noe sånnt.

Hvor jeg faktisk spillte litt høyere i en sierra med pioneer utstyr til en lavere pris.

Så igjen, hvorfor skal man da fly rundt å anbefale Xelent?

 

 

Hvem anbefaler xelent ?? Begynner å bli litt lei deres fjortisfakter her nå. For dere hentyder bare til andr,samt at dere ikke liker tryland selv.

 

Hva med å gi faen å jabbe mere i denne tråden da.

Dere har repetert dere cirka 200 ganger her.

 

Alle har fått det med seg deres hat til merket og tryland.

Så hva med å kome med noen nytt, samme gnålet på dere nå i flere år.

 

Og ja dette gjelder, zetec,oter11,typhon osv ja dere vet hvem om dere ikke ER 100% fritt for hjerneceller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem anbefaler xelent ?? Begynner å bli litt lei deres fjortisfakter her nå. For dere hentyder bare til andr,samt at dere ikke liker tryland selv.

 

Hva med å gi faen å jabbe mere i denne tråden da.

Dere har repetert dere cirka 200 ganger her.

 

Alle har fått det med seg deres hat til merket og tryland.

Så hva med å kome med noen nytt, samme gnålet på dere nå i flere år.

 

Og ja dette gjelder, zetec,oter11,typhon osv ja dere vet hvem om dere ikke ER 100% fritt for hjerneceller da.

 

Er mange som er hektet på Xelent, og som forguder det over alt i verden.. Eneste jeg har hatt fra Tryland selv er en såkalt Uscarvor 2x800... Som igjen spilte grøt, selvom den spilte høy grøt (alt er relativt), denne møtte desverre en slegge som kom i høy hastighet fra oven :titties:

 

 

Flere folk her sier jo om erfaringer de har med, og rundt xelent, og det spørsmålet du hadde lenger opp var formulert inn i masse skrik å skrål, så vanskelig å ta spørsmålet ut fra virrvarret av en tåke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som er hektet på Xelent, og som forguder det over alt i verden.. Eneste jeg har hatt fra Tryland selv er en såkalt Uscarvor 2x800... Som igjen spilte grøt, selvom den spilte høy grøt (alt er relativt), denne møtte desverre en slegge som kom i høy hastighet fra oven :titties:

 

 

Flere folk her sier jo om erfaringer de har med, og rundt xelent, og det spørsmålet du hadde lenger opp var formulert inn i masse skrik å skrål, så vanskelig å ta spørsmålet ut fra virrvarret av en tåke

 

 

UScarvor ? hehe, nei kan du ikke lese så er det j vanskeligt å forstå spm. Står rimeligt godt skrevet hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UScarvor ? hehe, nei kan du ikke lese så er det j vanskeligt å forstå spm. Står rimeligt godt skrevet hehe.

 

Uscarvor er ett annet produkt som Tryland tekniske har forhandlet ja, og jeg vet at det ikke er det samme som Xelent, bare påpeker at Tryland ikke er kjent for kvalitet, men mer kvantitet.

 

Og hvem vet, kan hende at jeg ikke kan lese, evnt så er det din skriveferdighet som er litt mangelfull.

 

Det du har spurt om, men som du spurte om ETTER å ha klaget på at han ikke svarte.

Hvem anbefaler xelent ??

 

Denne her kan igjen tolkes som ett spørsmål, men igjen, du svarer jo på det selv, så ser ikke på det som ett spørsmål som du vil ha svar på

HVEM ER DET HER INNE SOM PRATER DRITT OM XELENT, SVAR= JA HVEM VET DU NOK GODT SELV

 

og det med plasseringer ser jeg ikke no grunn til at du kunne tenkt deg svar på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UScarvor ? hehe, nei kan du ikke lese så er det j vanskeligt å forstå spm. Står rimeligt godt skrevet hehe.

Hva med at du begynner å skrive så folk kan forstå deg, så skal du få svar på spørsmålene dine..

 

Skjønner ikke helt dette med at du blander fabrikk og tryland tekniske her..

 

Så jeg skriver IGJEN.

 

Du visste at Xelent var ett NORSK merke som produseres på spec FRA Tryland?

Skal jeg klage på noen andre enn Tryland da når ikke kvaliteten holder mål, han står uansett som importør, og som første ledd i Norge har han ansvaret for varene han selger.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UScarvor ? hehe, nei kan du ikke lese så er det j vanskeligt å forstå spm. Står rimeligt godt skrevet hehe.

Forresten klikker du like mye når folk skriver dritt om RF og Kicker, som bortimot skjer like ofte her inne..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at du begynner å skrive så folk kan forstå deg, så skal du få svar på spørsmålene dine..

 

Skjønner ikke helt dette med at du blander fabrikk og tryland tekniske her..

 

Så jeg skriver IGJEN.

 

Du visste at Xelent var ett NORSK merke som produseres på spec FRA Tryland?

Skal jeg klage på noen andre enn Tryland da når ikke kvaliteten holder mål, han står uansett som importør, og som første ledd i Norge har han ansvaret for varene han selger.

 

 

Kan du svare på spm ?

 

Er det tryland sin feil, eller produsenten sin feil om noe går i stykker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du svare på spm ?

 

Er det tryland sin feil, eller produsenten sin feil om noe går i stykker ?

Det kan være mange sin feil.

Men er det fabrikkfeil er det faktisk Tryland sin feil.

Han sier jo hevder jo selv å ha designet (elektronikken) i produktene, og siden flere sliter med akkurat samme feil er det vel noe som er underdimensjonert..

Fabrikken har vel tross alt bare bygget det slik Tryland ville at det skulle bygges?

 

UANSETT så har Tryland det økonomiske ansvaret for at varene han selger holder mål.

Selv hadde jeg dog aldri vært interessert i å selge noe som i svært mange tilfeller ikke holder mål.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange sin feil.

Men er det fabrikkfeil er det faktisk Tryland sin feil.

Han sier jo hevder jo selv å ha designet (elektronikken) i produktene, og siden flere sliter med akkurat samme feil er det vel noe som er underdimensjonert..

Fabrikken har vel tross alt bare bygget det slik Tryland ville at det skulle bygges?

 

UANSETT så har Tryland det økonomiske ansvaret for at varene han selger holder mål.

Selv hadde jeg dog aldri vært interessert i å selge noe som i svært mange tilfeller ikke holder mål.

 

 

 

Så du mener her da, at fabrikken har null garanti på det di lager etter designet til tryland. Så han sitter helt og holdent alene med garantien og den økonomiske biten.

 

Sorry, men det kan du vell ikke mene zetec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uscarvor er ett annet produkt som Tryland tekniske har forhandlet ja, og jeg vet at det ikke er det samme som Xelent, bare påpeker at Tryland ikke er kjent for kvalitet, men mer kvantitet.

 

Og hvem vet, kan hende at jeg ikke kan lese, evnt så er det din skriveferdighet som er litt mangelfull.

 

Det du har spurt om, men som du spurte om ETTER å ha klaget på at han ikke svarte.

 

 

Denne her kan igjen tolkes som ett spørsmål, men igjen, du svarer jo på det selv, så ser ikke på det som ett spørsmål som du vil ha svar på

 

 

og det med plasseringer ser jeg ikke no grunn til at du kunne tenkt deg svar på

 

 

Skal du begynne å fortelle meg hvordan jeg skal disukter og prate med zetec ? Er meg noe til forlk dere her inne.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener her da, at fabrikken har null garanti på det di lager etter designet til tryland. Så han sitter helt og holdent alene med garantien og den økonomiske biten.

 

Sorry, men det kan du vell ikke mene zetec

DET STEMMER!

 

Jeg selger jo selv bilstereo som vi importerer fra Finland, ryker det har JEG det økonomiske ansvaret, JEG må stå for reklamasjonen og garantien.

JEG må skaffe kunden ny vare osv.

Klart at min leverandør KAN være snill å gi meg en ny vare, men han er ikke pålagt å gjøre det..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lest gjennom hele tråden nå og fikk meg en god start på denne leie søndagen med mye latter..hehe.

 

heilt enig med ZETEC, xelent e noe piss som ikkje e verdt driten på dopapiret mitt eingang!! sammen med dynabel, uscarvor, tinly osv...

 

FERDIG SAK!

 

 

Du er absolutt ikke alene om å finne dette meget underholdenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår