bassmania Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Som topicen sier, jeg hentet bilen min idag, ferdig chippet fra TS-racing, og fyy faaaen som det dro:O var overrasket selv ass!!! Annbefaler folk som har 1.8T å chippe, jeg merket stooor forskjell!!! PS: Fikk med brosjere, der leste jeg et punkt som noen her kommer til å like!;) "TS gir full garanti på at tuningen fungerer som den skal.Om tuningen forårsakerfeol på motoren, som ikke dekkes av bilgarantien, retter vi opp dette uten kostnad!Vi gir også fornøyd garanti, dvs. at du får prøve bilen før du betaler!" Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ikke ille ;) Gratulerer! hehe. Er noen som har det :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 konge :) det punktet likte jeg også, hva måtte du gi? Sikkert skrevet det i tråden din før meeen hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 7000 kr! Men fikk tilbud på Stage3+!! mye billigere;) ehhe Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Veit du hva du kjører med i ladetrykk? Har du orginal turbo? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 har org. turbo! vet ikke det!! men kan jo spørre:P hehe... Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Gjør det. Gi meg beskjed når du veit. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Gratulerer. Har også chippa bil, er absolutt noe å anbefale. Natt og dag! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 7000 kr! Men fikk tilbud på Stage3+!! mye billigere;) ehhe Så har du steg 1 eller 3+? Var det lodding innvolvert eller direkte over kabel? Uansett, pass på... :drive2 Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Skulle ønske jeg også fikk denne garantien.... men nei... det er enda under et år siden biln blei chippet, men dem nekter på at det er chippen det er noe feil med (uten at dem gidder og skjekke) har vert MANGE timer på vw/audi verksted får å finne feilen med bilen, men dem sier at bilen er strøken å det kun kan være chippen som er ødelagt!! turbotrykket peaker på 0,8bar for så å gå ned til 0,6bar, og sånn skal det ikke være så jeg sier bare PASS PÅ Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Skulle ønske jeg også fikk denne garantien.... men nei...det er enda under et år siden biln blei chippet, men dem nekter på at det er chippen det er noe feil med (uten at dem gidder og skjekke) har vert MANGE timer på vw/audi verksted får å finne feilen med bilen, men dem sier at bilen er strøken å det kun kan være chippen som er ødelagt!! turbotrykket peaker på 0,8bar for så å gå ned til 0,6bar, og sånn skal det ikke være så jeg sier bare PASS PÅ Sett tilake den gammle chippen din så finner du ut av det. Dette kan du jo kreve av de. Finner fort ut da om det er den. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 gratulerer med "ny" bil :) høres ut som om du er storfornøyd.. likte godt garantien dems. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Gratulerer bassmania! Mye effekt blei det? Åssen eksos osv har du? Betalte du noe for den garantien eller fulgte den med? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Gratulerer bassmania! Mye effekt blei det? Åssen eksos osv har du? Betalte du noe for den garantien eller fulgte den med? Hei, takk takk:D ble ca 200 hester og 310 NM!!!;) jeg har orginal eksos!!! Betalte ikke noe for garantien, den fulgte med!!:D Jeg har vært og testet bilen hele natta nå, fy søren ass!! det drar, har brukt opp over halve tanken idag:P hehe... Har heller ikke oppleved noe feil eller no, men kanskje litt tidlig å si!! hehe.. Til legolego: Er bare chip, stage 3+ skal jeg ta til våren, men jeg fikk tilbud på det! hmm, tror det var lodding!! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hei, takk takk:D ble ca 200 hester og 310 NM!!!;) jeg har orginal eksos!!! Betalte ikke noe for garantien, den fulgte med!!:D Jeg har vært og testet bilen hele natta nå, fy søren ass!! det drar, har brukt opp over halve tanken idag:P hehe... Har heller ikke oppleved noe feil eller no, men kanskje litt tidlig å si!! hehe.. Til legolego: Er bare chip, stage 3+ skal jeg ta til våren, men jeg fikk tilbud på det! hmm, tror det var lodding!! Hehe okei :) Skal chippe min snart og er veldig usikker på hvor. Hørt så mye om forskjellige =/ Tenkt mest på flissundet, men koster som sagt litt mere da.. noen syns punkter? Pris fikk du på stage 3+ da? :D Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg