Gå til innhold

Vag com

Ranger emnet


VwGt8v

Anbefalte innlegg

Quote: Da ingen lisens medfølger må dette eventuellt kjøpes separat slik at alle delene av programvaren kan benyttes. Uten lisens, vil VAG COM forbli en shareware versjon med begrenset bruker muligheter.

 

Hva vil dette bety? kan man ikke se alle typer feilkoder da eller?

 

Det er heilt riktig. Du vil få ein begrenset versjon som du ikkje vil kunne feks slette service lamper endre språk. Samt du ikkje får lest av alle komponentene. Ta gjerne kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt riktig. Du vil få ein begrenset versjon som du ikkje vil kunne feks slette service lamper endre språk. Samt du ikkje får lest av alle komponentene. Ta gjerne kontakt med meg.

 

Ja etter som eg forstår så trenger eg kun ein kode for å få det fulle programme??Har du denne kanskje??

Vw Golf 2 GT 1.8 8v

Vw Golf 4 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk kabelen i posten idag. Noen som kan forklare meg hvordan man bruker den? Ser ikke ut som cden fungerer heller, så er det noen som vet om ett program?:eek:

 

Hmm, fikk du ikke med brukermanual? Jeg har brukermanual online også.. Ross-tech VAG-COM..

Får du ikke lagt inn programvaren fra cd`n?

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nå kabelen til og fungere, og kan trygt si at jeg er storfornøyd nå:D Trodde når jeg kjøpte an at den bare kunne finne feilmeldinger, men der tok jeg visst feil.. Du kan faktisk se alt fra oljetrykket til antall kilometer i timen på HVERT hjul!! Anbefaler på det varmeste å handle fra http://www.obd2.no/Store/index.php?act=viewCat&catId=7 Varen blir sendt raskt, og kundeservicen er helt kanon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nå kabelen til og fungere, og kan trygt si at jeg er storfornøyd nå:D Trodde når jeg kjøpte an at den bare kunne finne feilmeldinger, men der tok jeg visst feil.. Du kan faktisk se alt fra oljetrykket til antall kilometer i timen på HVERT hjul!! Anbefaler på det varmeste å handle fra http://www.obd2.no/Store/index.php?act=viewCat&catId=7 Varen blir sendt raskt, og kundeservicen er helt kanon!

 

Fikk du med programvare(isåfall hva heter programmet), eller brukte du gratis vrsjonen til ross-tech?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med programmet til ross-tech (versjon 512.4) Registrert selvfølgeig. Cden jeg fikk med fungerte ikke, men fikk programmet sendt over mail ca.1 time etter at jeg hadde gitt han beskjed..

 

Vilken bil har du??Du kunne ikkje maila meg programmet??m3__turbo@hotmail.com.

E storfornøyd med programme eg og ,men har bare 409 versjonen.

Vw Golf 2 GT 1.8 8v

Vw Golf 4 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår